+ Konu Cevaplama Paneli
Toplam 8 adet sonuctan sayfa basi 1 ile 8 arasi kadar sonuc gösteriliyor

Konu: tipo ie sx ve lpg

  1. #1
    Yakit miktari bir cok sebebe bagli olarak degisebilir. Bize referans olacak kriter aracinizin ne kadar benzin yaktigidir. Benzin tuketiminizi ortalama olarak titiz bir sekilde belirlerseniz size olmasi gereken LPG tuketimi hakkinda oldukca yakin degerler verebiliriz.
    iyi gunler.



  2. #2
    en son hesapladigimda 277 ykr benzinde yakiyordu su an lpgde hesapladigimda 166ykr sizce veriler normalmi? normal degilse ne yapabilirim?

  3. #3
    % 40 yakit tasarrufunuz var. Bu degerler sehirici kulanim icin cok uygun.

    ARACINIZ COK YAKIYORSA 
    * Ilk olarak benzinde tuketimi kontrol edilir. Benzinde cok yakiyorsa, problem benzin sistemindedir. Bosuna gazda problem aranmamalidir. Benzindeki problem halledildiginde gazdaki problem de otomatik olarak ortadan kalkacaktir. Benzin sisteminde tum problemler halledildikten sonra gaz kontrolune gecilmelidir. Unutulmamalidir ki, benzinde problem varken gazdaki problemi cozmek pek mantikli ve mumkun degildir. 
    * Arac yag yakiyorsa ve su eksiltiyor ise motorda problem var demektir. Dolayisiyla sadece gazi degil benzini de cok yakar. 
    * Regulator takilmadan once triger kayisi degismisse triger kayisi  sente atlamis olabilir. Triger kayisi sente araliginin fazla olmasi, aracin hem gazi hem de benzini cok yakmasina sebep olur. 
    * Subaplar fazla siki veya gevsek olabilir. 
    * Arac rektifiyeden cikmissa motor ust kapagi fazla taslanmis olabilir. Fazla taslanmissa yanma odasi hacmi daralir ve hararet yapar. Hararet yapan ve motoru zarar goren  arac sadece gazi degil, benzini de cok yakar. 
    * Buji ve buji kablolari eski ise tam atesleme yapamadigi icin yanmamis gaz cikabilir. Dolayisiyla yakit tuketimi cok olur. 
    *  Platin ve ateslemesi problemli ise gazi ve benzini tam yakmaz veya cok yakabilir. 
    *  Karburatore giren  hava miktari gereginden fazla ise yakiti cok yakar. Ayrica; 
    *  Mikser hava aliyorsa gazi cok yakar. 
    *  LPG kacagi olabilir. Kacak olan bolgede genellikle terleme veya buzlanma olur. 
    *  Regulatore gelen kalorifer suyu yanlis yerden alinmis veya su gelisinde problem olmasi  cok yakmaya sebep olabilir. 
    * Regulatordeki hava ayar vanasi cok acilmis olabilir. Sayet hava ayar vidasi cok az acildiginda veya kisildiginda aracin rolantisinde degisme olmuyorsa arac  bir yerlerden hava aliyordur. Bu hava alma problemi de genelde karburator alt takozu veya westinghouse dan kaynaklaniyordur. 
    * Aracin benzinde gaz analiz degerleri iyi degilse problem benzin sistemindedir. Dolayisi ile bu problem ortadan kaldirilinca dogrudan gazda da problem ortadan kalkacaktir. 
    *  Kilometre teli arizali olabilir. 
    * Karburator kelebegi arizali ise (kelebek millerininin bulundugu yerden hava aliyorsa) arac rolantide durmaz ve cok yakar.

    Ayrica kesin bir teshis icin aracinizin 4 gaz analiz cihazina baglatin. Benzinde ve LPG de ayri ayri olmak uzere rolanti ve 3000 devirdeki sonuclari bize bildirin.

    Iyi gunlerde kullanin.

  4. #4
    merhaba arkadaslar 2a muhendisligi daha once cok duymustum fakat internete cogu firma gibi onem vermedigini dusunmustum ama beni yanilttiniz tebrikler 
    sorum aracimi yeni aldim 
    98 model 1.4 tipo ie sx tek nokta enjeksiyon motora sahip  zavolli gaz sistemi mevcud gaz kafasi tabir edilen parca bozuk oldugu icin BRC kafa ile yeniledim ilk anda benzin devir 20.000 gecince lpg ye otomatik geciyor 
     aracin km si 135000 aracimin normal bi kullanimda 20.000 / 30.000 devir arasi yakmasi gereken gaz miktari nedir ortalamada 
     ilginiz icin tesekkurler

  5. #5

    tipo 1.6 slx enjeksiyon lambası

    slm bir hafta evvel aracıma BRC tüp taktırdım aracım empi motor ama ben sıralı otogaz taktırmadım sorun olmuyor dendi aracımın perfonmansı süper çok hoşuma gitti fakat 100 üstünde enjeksiyon lambası yanıyor bu konuda yardımınızı bekliyorum araç deneme sürüşünde yine yanmıştı fakat takanların bilgisi oldugunu düşünmüyorum birde bu tür tüplerde hava filitresi patlatıyor deniyor ne kadar dogru bilgilendirirseniz sevinirim.

  6. #6

    Cevap: tipo ie sx ve lpg

    Oksijen sensörüne bie emülatör bağlatın. Arıza lambası yanmaz. Buji tırnak arralığını normalden bir kademe düşük seçer ve aracı sert kullanmazsanız iyi olur.

    TÜRKİYE' DE OTOMOBİL FİRMALARININ TERCİHİ


  7. #7

    Cevap: tipo ie sx ve lpg

    bende aracıma lpg taktırdım brc marka tipo 1.4 ie sx çok yakıyor son hesaplattığımda 222 ykr yakıyodu.acaba neden pişman oldum sanki lpg taktırdığıma.

  8. #8

    Cevap: tipo ie sx ve lpg

    Alıntı dox Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
    bende aracıma lpg taktırdım brc marka tipo 1.4 ie sx çok yakıyor son hesaplattığımda 222 ykr yakıyodu.acaba neden pişman oldum sanki lpg taktırdığıma.
    dox ne yaptın hala çok mu yakıyor aracın? benim arabama tipo 1.4.i.e sx ac. bende tek enjeksiyonluyaa uyumlu brc marka lpg taktırdım. benimkide şehir içi 23.2 YKR. şeharler arası 14.5YKR yakıyor. seninki uzun yolda ne kadar yakıyor?

+ Konu Cevaplama Paneli

Bu Konu için Etiketler

Yetkileriniz

  • Konu Acma Yetkiniz Yok
  • Cevap Yazma Yetkiniz Yok
  • Eklenti Yükleme Yetkiniz Yok
  • Mesajınızı Değiştirme Yetkiniz Yok