+ Konu Cevaplama Paneli
Toplam 2 adet sonuctan sayfa basi 1 ile 2 arasi kadar sonuc gösteriliyor

Konu: SASIRTICI

  1. #1

    IYI AKŞAMLAR 

    95 MODEL  BRODWAY BIR ARABAMIMIZ VAR BUNDAN BIR AY ONCE HAVALARIN IYI OLDUGU BIR DONEMDE ARABANIN KAPUTUNU CALIŞTIRMADAN ONCE KONTROL AMACLI ACIYORUZ VE ...  TUPLU OLAN ARABAMIMIZIN BEYNI DONMUŞ KARLANMIŞTI... BU ILGINC OLAYDAN SONRA HERHANGI BIR GAZ KACAGININ OLUP OLMADIGINI KONTROL ETTIK HERŞEY NORMALDI 
    ARADAN BIRAZ ZAMAN GECTI VE NORMALE DONDU ARACTA NORMAL BIR ŞEKILDE CALIŞTI 

    ACABA NEDEN BOYLE OLDU ? YARDIMCI OLURSANIZ SEVINIRIM TŞK.




  2. #2
    Karburatorlu araclarda kullanilan regulatorler 2 kademelidir.
    1. Kademede Likit halde LPG bulunur. Ikinci kademede ise LPG buharlasmis haldedir. Sistemde bu kademeleri birbirinden ayiran bir elektrovalf vardir.
    Arac stop edince hem birinci kademenin diyafram-meme kombinasyonu hem de elektrovalf kapanir ve 1. kademeden 2. kademeye gaz gecisi onlenir.
    Sizin olaynizda arac stop edince 2. kademeye likit gecisi olmus ve bu olay devam etmis. Motor soguyunca Likit LPG buharlasmak icin gerekli isiyi cevreden saglamaya calismis ve bu nedenle regulatorde karlanma meydana gelmis. Ancak bu karlanma olabilmesi icin regulatorunuzden LPG cikisi veya kacagi olmasi gerekir. Sizin kacak gormeyisiniz sistemin donmasindan oturu.
    Regulatorunuzun diyaframlarini, elektrovalfini ve memelerindeki contalari kontrol ettirin. Normal bir durum degil.
    LPG tanklarinda ve turplerinde de cok hizli gaz cikislari durumunda tank ve tup uzerinde terlemeler ve karlanmalar gorulmektedir. Bunun nedeni yukarida acikladigimiz LPG nin buharlasma icin cevreden isi transferi yapmasidir.
    Iyi gunler.

+ Konu Cevaplama Paneli

Bu Konu için Etiketler

Yetkileriniz

  • Konu Acma Yetkiniz Yok
  • Cevap Yazma Yetkiniz Yok
  • Eklenti Yükleme Yetkiniz Yok
  • Mesajınızı Değiştirme Yetkiniz Yok