+ Konu Cevaplama Paneli
Toplam 2 adet sonuctan sayfa basi 1 ile 2 arasi kadar sonuc gösteriliyor

Konu: LPG li araclarda buji

  1. #1
    Sn Dr Genci lpg nin oktan sayisinin daha yuksek deniyor o zaman silindir icinde  lpg bezine gore bujiler tarfindan daha zor ateslenecektir. Buji tirnak araligi standarti bildigim kadariyla 0,7 mm tirnak araligi 0,6 mm olarak ayarlansa daha rahat bir calisma ve performans elde etmis olmazmiyiz. 



  2. #2
    Eski mikserli sistemlerde buji tirnak araliklariyla oynamak suretiyle aracin avansi degistiriliyor ve LPG ile daha duzgun bir calisma yakalanmaya calisiliyordu.
    SEQUENTIAL sistemlerde  benzindeki avans egrisi, LPG ile calismada yeniden duzenlendiginden boyle bir uygulamaya gerek yoktur. Buji araliklariyla oynamak aracin hem benzinle hem de LPG ile calismadaki performansini etkiler. LPG yi program kalibrasyonunu yeniden yaparak duzeltebilirsiniz ama benzinle bu isin nasil yapilacagi bir soru isaret.
    Dolayisiyla tavsiye edilen aracin benzinle duzgun calistirilmasi ve hic bir parcanin uretici firma tavsiyesi disinda degistirilmemesi seklindedir.
    Gerek performans ve gerekse yakit tuketimi acisindan bize analiz yapma imkani veren kontrol sistemimiz; araci dort gaz analiz cihazina baglamak ve benzin-LPG sonuclarini karsilastirmaktir.
      
    iyi gunler.

+ Konu Cevaplama Paneli

Bu Konu için Etiketler

Yetkileriniz

  • Konu Acma Yetkiniz Yok
  • Cevap Yazma Yetkiniz Yok
  • Eklenti Yükleme Yetkiniz Yok
  • Mesajınızı Değiştirme Yetkiniz Yok