+ Konu Cevaplama Paneli
Sayfa 1 Toplam 7 Sayfadan
1 2 3 ... SonuncuSonuncu
Toplam 61 adet sonuctan sayfa basi 1 ile 10 arasi kadar sonuc gösteriliyor

Konu: RENAULT 21 CONCORDE İÇİN BRC

  1. #1

    RENAULT 21 CONCORDE İÇİN BRC

    MERABALAR YAKLAŞIK 2 HAFTA ONCE FULL ENJEKSIYONLU 2000 CC 1991 MODEL CONCORDE A BRC MARKA LPG TAKTIRDI. (SIRALI SISTEM DEGIL)

    ANCAK BI TURLU DUZEN TUTTURAMIYORUM. ROLANTI VE GAZ AYARLARI BI R TURLU DUZEN TUTMUYOR. BIRDE BENZINDE HIC BIR PROBLEMI OLMAYAN ARACIM LPG DE  BOŞA ATINCA ROLANTI TAKILI KALIYOR.

    AMA TAKAN ARKADAŞ PROBLEMI COZEMIYOR. TEKNIK BILGISI YETMIYOR BENCE VE SORDUGUM DAHA BAŞKA USTALARDA CONCORDE LARDA LPG DUZEN TUTMAZ DIYOR BOYLE BIR ŞEY VARMI? NE YAPMALIYIM? YARDIMLARINIZ ICIN ŞIMDIDEN TEŞEKKURLER.



  2. #2

    NEREDE TAKTIRDINIZ? BAYI ISMI NEDIR?
    ARACINIZ MOTOR KODU NEDIR?
    2000 CC 8 VALF? - 2000 CC 12V? - 2000 CC TURBO?
    R 21 - X48
    J7R 746/7
    J7R 750
    J7R 750/751
    Servisinizle gorusup bu bilgileri bize ulastirisaniz size yardimci olmaya calisalim.
    Iyi gunler.



  3. #3
    .

     

     

     

     

     

    Su suspensión delantera es de ruedas independientes tipo McPherson con trapecio inferior, muelles helicoidales, amortiguadores hidráulicos telescópicos y barra estabilizadora. En el eje trasero monta barra de torsión de ruedas independientes con brazos tirados, doble barra de torsión y amortiguadores hidráulicos telescópicos. La propia barra de torsión hace de estabilizadora.

     

     

     

    Datos técnicos

    Cilindrada 1.995 cc
    Diámetro 88 mm
    Carrera 82 mm
    Compresión 10 : 1
    Potencia máxima 120 CV DIN a 5.500 rpm
    Par máximo 17,1 mkg a 4.500 rpm
    Orden de encendido 1-3-4-2
    Combustible Gasolina Súper o SP95

     

     

    La curva de par de este motor inyección sorprende por su elasticidad en casi todo el rango de revoluciones. Desde unas 2.000 rpm hasta más allá de las 5.000 rpm conserva dosis de par suficientes para desenvolverse bien en cualquier circunstancia.

     

    Debido a las cifras de potencia y par, los desarrollos de la caja de cambios, al contrario que en sus hermanos gts y gtd, no han sufrido modificaciones respecto a su versión originaria francesa. Gracias a la 5ª de generosa desmultiplicación, se puede viajar por autopista a buen ritmo con un nivel sonoro y consumos bastante contenidos, por lo que la decisión de no acortar los desarrollos del modelo español ha sido un acierto por parte de renault españa.

     

     

    Desarrollos del cambio

    7,73 kmh / 1.000 rpm
    14,53 kmh / 1.000 rpm
    22,44 kmh / 1.000 rpm
    30,69 kmh / 1.000 rpm
    36,72 kmh / 1.000 rpm

     


    evet aracin ozellikleri bunlar sanirim biz 2000 cc diyoruz ama orjinal deger 1995 cc  ve 8 valf.

    LPG UYGULAMASI ANKARA BAŞKENT SANAYI SITESI/ŞAŞMAZ DA UNLU OTOGAZ DA TAKILDI.


  4. #4
    Aracinizla ilgili montaj semasi.
    Enjektorlerin emulasyonu icin RENIX EMULATOR kullanilmasi gerekiyor. Aksi halde arac benzinle de calismaz hale gelir.
    Montaj yaptirdiginiz yer yetkili bayimiz degildir. 
    "SOZDE DISTRIBUTORUN" Korsan servisidir.








































































  5. #5
    Merhabalar...
    Sisteminizdeki sorun-sorunlari teshis etmek icin  sizi aracinizla birlikte atelyemize davet ediyoruz.

    Adres:88 Oto San. Sit.1.bolge 751 sk.No:4 IVEDIK-ANKARA
    Tel:0312 395 99 91-92  Fax:0312 395 99 93
    MAVI DENIZLER OTOGAZ OTOMOTIV   Mesut GUVENC

  6. #6
    selam arkadasim.
    sorununuzun kaynagi sanirim surada (cunku bende ayni araca sirali sistem olmayan kit taktirmistim) aracinizin radyatore cok yakin yerde rolanti motoru vardir.Bu motor 3 fazli ac gerilimle elektronik beynin komutu ile mekanik olarak calisir.fakat lpg ye gecince motor ariza lmbasi yaniyor ve rolanti sisemini ayarlayan motor mekenik olarak gelisiguzel yerde duruyor.bu durma neticesinde buradaki hava kanali acik kalinca lpgde rolantide emis kayibi oluyor ve stop ediyor.bazende bu vana kapali kaliyor 2000 devire cikiyor

  7. #7
    n/a
    Guest
    Sorun bu arac Emulator Renix istemesidir .Siz Ankarada olan Mesut beye ugrayin sistei bir genel kontrol etsin .
    Emulator Renix olmayan arac hafif benzin da puskurtmektedir ve bu nedenle rolantide sikintilar yasanabilir.

    Alinti:
    selam arkadasim.
    sorununuzun kaynagi sanirim surada (cunku bende ayni araca sirali sistem olmayan kit taktirmistim) aracinizin radyatore cok yakin yerde rolanti motoru vardir.Bu motor 3 fazli ac gerilimle elektronik beynin komutu ile mekanik olarak calisir.fakat lpg ye gecince motor ariza lmbasi yaniyor ve rolanti sisemini ayarlayan motor mekenik olarak gelisiguzel yerde duruyor.bu durma neticesinde buradaki hava kanali acik kalinca lpgde rolantide emis kayibi oluyor ve stop ediyor.bazende bu vana kapali kaliyor 2000 devire cikiyor

  8. #8

    arkadaslar concorde daki sorun ne oldu devami yazilmamis..randiman alabildiniz mi


  9. #9
    Sozkonusu aractan yuzlerce montaj var. Hic birinde sorun yok. Yeterki uygun ekipmanlarla donusum yapilsin.

  10. #10
    bu araclara cok gaz taktim cok guzel calismasi gereken bir arac.son 1 ay icinde 2 montaj yaptim sorun yok.

+ Konu Cevaplama Paneli

Bu Konu için Etiketler

Yetkileriniz

  • Konu Acma Yetkiniz Yok
  • Cevap Yazma Yetkiniz Yok
  • Eklenti Yükleme Yetkiniz Yok
  • Mesajınızı Değiştirme Yetkiniz Yok