+ Konu Cevaplama Paneli
Toplam 5 adet sonuctan sayfa basi 1 ile 5 arasi kadar sonuc gösteriliyor

Konu: eski typera tup

  1. #1

    Red face eski typera tup

    yetkililere benim sorularım olacak. suanda 2004 kasa bir typer almayı dusunuyorum ancak bildiginiz gibi araba 2.0 motor ve 200 hp yani tam anlamıyla bir performans arabası . forumunuzu okurken bir arkadasın VTI ye tup taktırdıgını ve gayet memlun kaldıgını okuyunca biraz icim rahatladı sonucta oda 160 hplik efsane bir performans arabası. ve subaru forester ına da brc taktırmıs arkadasım var ki oda 225 hplik 4*4 bir canavar o da cok memnun sonuclardan. bunlar benim icimi rahatlatan unsurlar. ancak kafama takılan birkac sey var ve bunlara cvp bulmadan arabayıda alamıycam cunku typer ı benzin ile kullanma gibi bi luksum yok . kimilerinin dedigi gibi madem paran yok bi dizel corsa al lafından da bıktım artık . madem boyle bi arabaya daha ucuz binme gibi bi imkanım var bunu degerlendirmek istiyorum. 1. sorum--> ben bu arabaya headers olsun, eksoz olsun, hondata beyin olsun bu tarz modifikasyonlar yaptıgımda gene tuple kullanabilecekmiyim ? bir programdan bahsediliyor tup taktırıldıgında yapılan ve ben bi hondata gibi bi ecu taktırdıgımda programlama degisicek. bu tup takıldıgında yapılan programlama arabanın beynine isleniyorsa modifikasyon isleri tuplu arabaya olmazmı? 2. surum-->> sonucta kullanacagım araba typer ve eninde sonunda satıcam ben bu arabayı ve satarken tuplu bir typer almayı kimse istemez . ben bu arabayı satıcagım zaman tupu soktursem anlasılırmı zamanında tup takılmıs oldugu ? anlasılmama ihtimali varsa nasıl bir takma islemi uygulanır ? ben tup takılırken bazı borularun falan delinip oyle takıldıgını duymustum eger oyleyse arabanın o orjinal parcaları atılıp yerine yenilerimi alınacak tup sokturuldugunde ? 3. sorum -->> ben bu sistemi sokturdugumde sistemi alırken verdigim para bosunamı gidicek ? yani sistemi geri satabilirmiyim belli bir fiyata yoksa hurdacıyamı vericem ? 4. sorum -->> 2.0 motor 200 hp lik bir atmosferik motorda nekadarlık bir guc kaybım sozkonusu olur . sonucta honda arabaların tork bakımından zayıf oldugu bir gercek, tup takılması torka da etki eder, cekisi de dusururmu? bunu sormamın nedeni ise sonucta benim istedigim bir performans arabası ve 0-100 u 7 saniye de yapan bir arabaya binmek istiyorum ve bu tup olayından sonra 0-100 9-10 saniyeden daha ileri bir rakam olurmu ? o derece bir dusus yasanırmı? biliyorum cok uzun yazdım ancak kafamda onlarca soru isareti var. yardımcı olabilecek ve deneyimi olup paylasan arkadaslara ve yoneticilerimize simdiden cok tesekkur eder, saygılarımı sunarım..



  2. #2

    Cevap: eski typera tup

    buarada eski typer yazmıstım baslıga ancak yanlıs anlasılma olmasın . 2007 de cıkan typer degil bir onceki kasa anlamında demistim. hatta suan almayı dusundugum araba 58.000 lerde bir araba . yeni bile diyebiliriz yani

  3. #3

    Cevap: HONDA TYPE R tup

    Resim Galerimizde göreceğiniz araç HAKAN DİNÇ' in yarış aracı. İPRAGAZ' ın LPG' li araçlarla düzenleyeceği yarışlar için prototip olarak yapıldı. Yarışlar FIA tarafından ileri bir tarihe ertelendi. DYNOMETRE' de tüm testleri yapıldı. Daha fazla tork elde ettik. Güç kaybı sadece %2 oldu. Araç 220 HP ve yarış için modifiye edilmiş bir araçtı. En iyi ve sizi tatmin edecek referansımız bu. Hakan Dinç' le görüşebilirsiniz.
    Ayrıca arzu ederseniz aracınıza dönüşümü yaparız, benzine göre bir fark hissederseniz paranızı iade ederiz.
    HONDA TYPE-R

    Not: Yarışan HONDA TYPE-R araçlar Maltepe Honda Plaza MUTLUHAN' da. (Tel:0-216-459 5858) Proje ve uygulamamız hakkında servisten detaylı bilgi alabilirsiniz.

    KAYBETMEK YOK

  4. #4

    Cevap: eski typera tup

    bu arabayı biliyorum gerek honda forumları olsun gerek baska forumlar olsun bircok forumda baslık konusu olmus cesitli tartısmalara sebep olmus bir arac tork degerinin artması hem sasırtıcı hemde mukemmel bir sonuc, ozellikle benim gibi kilolu biri icin. ilgilendiginiz icin gonulden tesekkur ediyorum. ancak 2. ve 3. sorularıma da cvp alabilirmiyim?ozellikle 2. soru benim icin cok onemli bir unsur olusturmakta 2. surum-->> sonucta kullanacagım araba typer ve eninde sonunda satıcam ben bu arabayı ve satarken tuplu bir typer almayı kimse istemez . ben bu arabayı satıcagım zaman tupu soktursem anlasılırmı zamanında tup takılmıs oldugu ? anlasılmama ihtimali varsa nasıl bir takma islemi uygulanır ? ben tup takılırken bazı borularun falan delinip oyle takıldıgını duymustum eger oyleyse arabanın o orjinal parcaları atılıp yerine yenilerimi alınacak tup sokturuldugunde ? 3. sorum -->> ben bu sistemi sokturdugumde sistemi alırken verdigim para bosunamı gidicek ? yani sistemi geri satabilirmiyim belli bir fiyata yoksa hurdacıyamı vericem ? 3.sorunun cevabı bu islemden caydırıcı bi etken degil tabiki cunku biliyorum ve hatta eminim ki typer gibi bir arabada bu sistem kendisini 1-1,5 yıl gibi bir surede amorti eder ancak genede merak ediyorum ve aydınlatırsanız sevinirim. buarada soru ve sorunlara bukadar ilgili ve alakalı oldugunuz icin tesekkur ve tebrik ederim.

  5. #5

    Cevap: eski typera tup

    Söktürmeyi düşünmeyin. LPG' li aracın daha çok müşterisi var.
    İlla söktürmeniz gerekirse, emme manifoldunu yenilersiniz olur. Çünkü LPG girişleri emme manifoldu delinerek yapılıyor. Onun dışında aracın orijinalliği bozulmuyor.
    Kiti söktürdüğünüzde 2. el piyasasına yedek parça olarak satabilirsiniz. Çünkü kullanılmış, çıkma parçaların diğer bir araca montajı yasak. Ancak yedek parça olabilir.
    Neticede bu araca 70-80.000 km bineceksiniz. Yapacağınız yakıt tasarrufu en az 10.000,-YTL olacak. (Yılda 20-25.000Km-3 Yıl) Aracı kaça alıyorsunuz bilemiyoruz ama hesabı siz yapın.

    TÜRKİYE' DE OTOMOBİL FİRMALARININ TERCİHİ


+ Konu Cevaplama Paneli

Bu Konu için Etiketler

Yetkileriniz

  • Konu Acma Yetkiniz Yok
  • Cevap Yazma Yetkiniz Yok
  • Eklenti Yükleme Yetkiniz Yok
  • Mesajınızı Değiştirme Yetkiniz Yok