+ Konu Cevaplama Paneli
Toplam 3 adet sonuctan sayfa basi 1 ile 3 arasi kadar sonuc gösteriliyor

Konu: TENİ TÜP BAĞLATTIM

  1. #1

    YENİ TÜP BAĞLATTIM- LOVATO

    SEVGİLİ ARAKADAŞLAR BENİM SORUM 97 MODEL TEMPRA 1.6İE SLX MPİ MOTOR ARABANA LOVATO TEK ENJEKSİYONLU TÜP BAĞLATTIM AMA ARABANIN KENDİ İMMOBİLAZIRLI SİSTEMİNDE 4000 DEVİRDE GAZA GEÇİRİYOR VE SONRA DEVİR DÜŞÜNCE OTOMATİK BENZİNE GEÇİYOR USTA 2 BUJİ KABLOSUNA KABLO DOLADI VE ONLARINDA TÜPLE BAĞLANTISINI YAPTI ARAÇ ALGILASIN DİYE İMİŞ ARAÇ ŞU ANDA DAHA DÜŞÜK DEVİRDE GAZA GEÇİYOR 2500-3000 ARASI DÜZELDİ GİBİ AMA BUJİ KABLOSUNDA İLERİDE BİR KAÇAK OLURSA İÇTEKİ GAZ GÖSTERGESİNİ YAKACAĞININ SÖYLEDİ ACABA ARAÇ NİYE BÖYLE YÜKSEK DEVİRLERDE GAZA GEÇİYOR DİĞER ARAÇLAR BENZİNDE ÇALIŞTIKDAN SINRA HAFİF BİR GAZ VERDİĞİNDE GAZA GEÇİYOR SORUN NEDİR BİZİM KABLO SARMA İŞLEMİ SAĞLIKLIMI BU ARADA ARACI MAKİNEYE BAĞLATTIM DEVRALERİNDE HERHANGİ BİR PROBLEM YOK YARDIM EDERSENİZ SEVİNİRİM SAYGILARIMLA MSN ADRESİM: atg1978@hotmail.com



  2. #2

    Cevap: YENİ TÜP BAĞLATTIM-LOVATO

    GAZ İLE BENZİN GEÇŞİNİ SAĞLAYAN ANAHTARI DEĞİŞTİR MANUELİ VAR YADA DİREK DEVİRE BAĞLI OLMADAN BENZİNLE ÇALIŞINCA GAZA GEÇENİ VAR

  3. #3

    Cevap: YENİ TÜP BAĞLATTIM-LOVATO

    Devir yanlış yerden alınmış. Buji kablosundan alınırsa, bir izolasyon makarası kullanılmalı. Gaza geçiş ise anahtardaki ayar vidasından ayarlanır.

    TÜRKİYE' DE OTOMOBİL FİRMALARININ TERCİHİ


+ Konu Cevaplama Paneli

Bu Konu için Etiketler

Yetkileriniz

  • Konu Acma Yetkiniz Yok
  • Cevap Yazma Yetkiniz Yok
  • Eklenti Yükleme Yetkiniz Yok
  • Mesajınızı Değiştirme Yetkiniz Yok