+ Konu Cevaplama Paneli
Toplam 4 adet sonuctan sayfa basi 1 ile 4 arasi kadar sonuc gösteriliyor

Konu: merhabalar

  1. #1

    merhabalar

    merhabalar aracımda brc lpg sistemi takılı ve suan boşta stop etme problemi var servise gittim servis büyük viteslerde stop edebileceğini söyledi fakat kırmızı ışıkta bile stop ediyor bide komprasörde patlatma problemim vardı onun içinde gaz kelebek kapanma posisyonunun normalden fazla açık kaldığı söylendi
    onu en kısa servise götürüp ayarlatıcam
    yalnız aracımı uzun zamandır benzinde kullanıyorum ve sık sık servise gidiyorum
    aracımın benzinde çalışmasında herhangibir problemi yok
    lpg de kullanırkende cok memnunum çekişi falan çok güzel
    ama patlatma sorunu var tam bu probleme alışmıştımki boşta stop etme ler meydana gelmeye başladı ama işin kötü tarafı her zaman yapmıyo
    bide ayrıca sizden bişey rica etsem biz bu lpg kitlerinin bazı bakım ları var bunların kendimizin yapabileceklerini en azından resimlerle acıklarsanız cok sevinirim
    örnek beyinin içindeki yağ temizliği hangi vidayı açıyoruz hangi yağı temizliyoruz v.s.



  2. #2

    Cevap: merhabalar

    Aracınızın marka ve modeli nedir?
    Nasıl bir sistem, nerede ve hangi serviste takıldı?
    Biriken kostiği boşaltma işi, karbüratörlü veya tek nokta enjeksiyonlu araçlarda kullanılan 2 kademeli regülatörlerde sözkonusu. Tek kademe regülatör kullanılan sıralı sistemlerde böyle bir işlem yok.

    TÜRKİYE' DE OTOMOBİL FİRMALARININ TERCİHİ


  3. #3

    Cevap: merhabalar

    Alıntı 2A Mühendislik A.Ş. Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
    Aracınızın marka ve modeli nedir?
    Nasıl bir sistem, nerede ve hangi serviste takıldı?
    Biriken kostiği boşaltma işi, karbüratörlü veya tek nokta enjeksiyonlu araçlarda kullanılan 2 kademeli regülatörlerde sözkonusu. Tek kademe regülatör kullanılan sıralı sistemlerde böyle bir işlem yok.
    biriken kostik aşağı yukarı kaç kmde boşaltılmalı acaba?

  4. #4

    Cevap: merhabalar

    20.000 Km de kontrol edilmeli. Alınan gazın kalitesine bağlı olarak daha öncede kontrol gerekebilir. Motorun hava girişi, mikseri veya filitre kabı içerisinde bir yağlanma varsa, regülatörde kostik birikmiş olabilir.

    KAYBETMEK YOK

+ Konu Cevaplama Paneli

Bu Konu için Etiketler

Yetkileriniz

  • Konu Acma Yetkiniz Yok
  • Cevap Yazma Yetkiniz Yok
  • Eklenti Yükleme Yetkiniz Yok
  • Mesajınızı Değiştirme Yetkiniz Yok