+ Konu Cevaplama Paneli
Toplam 8 adet sonuctan sayfa basi 1 ile 8 arasi kadar sonuc gösteriliyor

Konu: regülator

  1. #1

    regülator

    aracım 92 broadway..
    regulatorde kostik birikip birikmediğini nasıl anlayabiliriz kullanıcı olarak??
    ya da 4000-5000 km de birikmesi olurlumudur?



  2. #2

    Cevap: regülator

    Koku olur. Rölanti bozulur. 20.000 Km de drain edilmesi gerekir. Kalitesiz gaz bu süreyi kısaltabilir..

    TÜRKİYE' DE OTOMOBİL FİRMALARININ TERCİHİ


  3. #3

    Cevap: regülator

    vallahi rölanti biraz düştü sanki ama çok fazla degil.. değişmesi gereken filtreler kaçta değişmeli acaba? filtre değişimine gittigimde kostiği boşalttırırım.. önerilerinizi bekliyorum bu konuda.. sagolun.

  4. #4

    Cevap: regülator

    Kostik değilde, buharlaşamayan maddeler desek daha doğru olur. Filitreleriniz 10.000 Km de değiştirin.

    Alıntı Cuneyt D. Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
    vallahi rölanti biraz düştü sanki ama çok fazla degil.. değişmesi gereken filtreler kaçta değişmeli acaba? filtre değişimine gittigimde kostiği boşalttırırım.. önerilerinizi bekliyorum bu konuda.. sagolun.

    TÜRKİYE' DE OTOMOBİL FİRMALARININ TERCİHİ


  5. #5

    Cevap: regülator

    Kadir Bey benim arabamda ya ilk gaza basınca kasılma oluyor yada gazdan ayağımı çekince beşik gibi üç dört defa sallama oluyordu ikisinden birden bi türlü kurtulamadım geçen gün regülator ayarını saat yönünün tersine üç tur çevirerek basıncı yükselttim ve bu dediğim sıkıntılar çok büyük ölçüde kayboldu şimdi merak ettiğim şey şu gazdaki enjektör süresi şu anki halini not alsak ve regülatörü 1200 e tekrar düşürüp rolantide kalibrasyon ayarını yüzde olarak artırarak aynı enjektör süresini yakalasak daha sağlıklı olurmu yoksa böyle kullanayım mı teşekürler..

  6. #6

    Cevap: regülator

    Alıntı Cuneyt D. Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
    vallahi rölanti biraz düştü sanki ama çok fazla degil.. değişmesi gereken filtreler kaçta değişmeli acaba? filtre değişimine gittigimde kostiği boşalttırırım.. önerilerinizi bekliyorum bu konuda.. sagolun.
    Mrb.cüneyt d.
    Kostik biriktigi zaman, genelde kostiği margarine benzetebiliriz, Sıcakken sıvı yağ gibidir. Soğukken ise margarin gibidir, Bu şu demek oluyor eğer aracınız soğukken rolanti problemi yaşıyorsa ve ısındığında rolanti düzeliyorsa, Ama yinede istediğiniz gibi değilse. Kostik birikmiş demektir, temizlemek gerekir ve unutulmaması gereken şey sıcakken ehil kişiler tarafından dreyn edilmeli veya regülatör sökülerek temizlik yapılması önerilir. Tabiiki kaliteli bir regülatörde temizlik yapılmasını yapıyoruz, yerli ve kaliteden yoksun regülatörleri şahsen ben sökmüyorum !...Yok eğer her halükarde rolantiniz bozuk ise saadece hava filtreniz kirlenmiş ve aracınız yeterince hava alamıyor demektir. Yapılması gereken tek şey hava filtrenizi yine ehil kişiler tarafından değiştirilmesi ve iyi bir ayar yapılması gerekiyor ideal bir yakıt ayarı 15/1' dir. Bunuda yetişmiş kişiler yapabilir , saygılarımızla

  7. #7

    Cevap: regülator

    Serviste ayarlarınıza baktırın. Basınç ve enj. sürelerini kontrol ettirin.

    Alıntı antenvar Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
    Kadir Bey benim arabamda ya ilk gaza basınca kasılma oluyor yada gazdan ayağımı çekince beşik gibi üç dört defa sallama oluyordu ikisinden birden bi türlü kurtulamadım geçen gün regülator ayarını saat yönünün tersine üç tur çevirerek basıncı yükselttim ve bu dediğim sıkıntılar çok büyük ölçüde kayboldu şimdi merak ettiğim şey şu gazdaki enjektör süresi şu anki halini not alsak ve regülatörü 1200 e tekrar düşürüp rolantide kalibrasyon ayarını yüzde olarak artırarak aynı enjektör süresini yakalasak daha sağlıklı olurmu yoksa böyle kullanayım mı teşekürler..

    TÜRKİYE' DE OTOMOBİL FİRMALARININ TERCİHİ


  8. #8

    Cevap: regülator

    Alıntı 2A Mühendislik A.Ş. Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
    Serviste ayarlarınıza baktırın. Basınç ve enj. sürelerini kontrol ettirin.
    Önceki ayarda 1200 idi şimdi sanırım 1400 lerdedir ben bu ayarlardan memnunum en azından öncekine göre daha iyi bu şekilde 1400 lerde kullanmamın bir sakıncasi var mı varsa 1200 e düşürüp enjeksiyon süresini yine aynı değere ayarlatsam aynı performansı ve kullanım konforunu alırmıyım.Yani şimdi ejeksiyon süresi rölantide gazda iken 2,50 gibiyse basınç düşünce illaki bu değer 3,00 gibi artacak biz bu noktada ayarlardan bu değeri yine 2,50 ( varsayılan değer) ye düşürsek kullanım konforum değişir mi ?Bir diğer sorum yol ayarındaki yol enjeksiyon süresini rolantideki ayar değiştirir mi yoksa ikisi tamamen ayrı sayfalar da mı çalışıyor.Ayrı ise birbirine görevi ne zaman devrediyorlar?

+ Konu Cevaplama Paneli

Bu Konu için Etiketler

Yetkileriniz

  • Konu Acma Yetkiniz Yok
  • Cevap Yazma Yetkiniz Yok
  • Eklenti Yükleme Yetkiniz Yok
  • Mesajınızı Değiştirme Yetkiniz Yok