+ Konu Cevaplama Paneli
Toplam 2 adet sonuctan sayfa basi 1 ile 2 arasi kadar sonuc gösteriliyor

Konu: size inanmiyorum

  1. #1
    musteri memnuniyetinden bahsediyorsunuz size inanmiyorum
    8 gun once ucretini yatirdigim sirali sistemi hala arabamda goremiyorum
    6 gun sesimi cikarmadim saniyorum elinizde yoktu ancak dun yetkili servisimizi arayarak sistemi yollayacaginizi soylediniz.bugunde sabahtan beri kargonun onunde bekledik ancak yine sistem gelmedi.yetkili servisiniz yanimda sizinle konustu ve verdiginiz cevap suydu
    "kusura bakmayin cok yogunduk gonderemedik"
    peki yogundunuzda neden baska bir malzemeyi gonderebildiniz.
    ben su anda memnun bir musteriniz degilim ve BRC sistemini tercih ettigim icinde inanin pismanim
    keske baska bir marka secseydimde hic olmazsa 8 gundur lpg kullanmis olsaydim.
    size islerinizde basarilar diler saygilarimi sunarim.
    verilen sozlerin zamaninda yerine getirilmesi umidiyle....iyi calismalar



  2. #2
    Hangi yetkili servisimizde boyle bir olay yasadiniz? Servislerin asgari bir stokla calisma zorunlulugu var. Urun ithalata dayali bir urun oldugu icin, lojistikte elimizde olmayan nedenlerden sikinti yasanabiliyor.
    Sizin 8 gunu hesap ederek bir an once LPG ye gecme kararliliginiza saygi duyuyoruz.
    Ama dogrusunu yaptiginizi zaman gectikce anlayacaksiniz ve iyi ki beklemisim diyeceksiniz.
    Bize ozel email gonderin ve sizi uzenlere gereken cezayi verelim.

+ Konu Cevaplama Paneli

Bu Konu için Etiketler

Yetkileriniz

  • Konu Acma Yetkiniz Yok
  • Cevap Yazma Yetkiniz Yok
  • Eklenti Yükleme Yetkiniz Yok
  • Mesajınızı Değiştirme Yetkiniz Yok