Anketimiz: FORD marka araçlarda performans açısından hangi marka ve motor seçeneğini önerirsiniz ?

Katılımcı sayısı
9. Sizin bu Ankette oy kullanma yetkiniz bulunmuyor
  • Focus CHİA - 1600 motor - Benzin

    2 22,22%
  • Focus CHİA - 1600 motor - Benzin/LPG

    6 66,67%
  • Focus CHİA - 1600 motor - Dizel

    0 0%
  • Mondeo CHİA - 1600 motor - Benzin

    0 0%
  • Mondeo CHİA - 1600 motor - Benzin/LPG

    0 0%
  • Mondeo CHİA - 1600 motor - Dizel

    0 0%
  • Mondeo CHİA - 2000 motor - Benzin

    0 0%
  • Mondeo CHİA - 2000 motor - Benzin/LPG

    1 11,11%
  • Mondeo CHİA - 2000 motor - Dizel

    0 0%
  • Focus CHİA - 2000 motor - Benzin / LPG

    0 0%
Birden fazla seçeneğe oy verilebilir.
+ Konu Cevaplama Paneli
Toplam 6 adet sonuctan sayfa basi 1 ile 6 arasi kadar sonuc gösteriliyor

Konu: 1999 model 1,6 FORD FOCUS CHİA marka aractaki lpg arızası hakkında

  1. #1

    1999 model 1,6 FORD FOCUS CHİA marka aractaki lpg arızası hakkında

    Sayın 2A Mühendislik yetkili personeline,
    Ben 2007'nin 12. ayında 1,6 FORD FOCUS CHİA modeli bir araç aldım. Üzerinde takılı olan BRC'nin SEQUENT 24 modeli sıralı sistem LPG takılı idi. Ancak aldığım günden bu güne kadar abartısız her hafta başka bir sorundan dolayı sanayinin yolunu mesken edindim. Daha önceden dizel motor bir aracım vardı. Bu sebepten dolayı LPG Sistemleri hakkında hiç bir bilgiye sahip değilim. Ancak bu kadar zaman geçtikten sonra Şirketinizin varlığından haberim oldu. Bu sayfanızı bulduktan sonra sisteminize üye olarak Şirketinizin dispirötörlüğünü yaptığı bir ürünü kullandığımdan dolayı aracımdaki takılı olan LPG Sisteminin arızası konusunda yardımınıza ihtiyacım olduğunu belirterek acilen cevabınızı ve yardımınız beklediğimi bildirim.
    Arızayı tarif etmem gerekirse daha doğrusu sorunumu belirteyim ve öğrendiklerimi yazayım.
    Bu gün aracımla seyir halindeyken aracım birden stop etti. Ne olduğunu anlayamadım. Hareket halindeyken çalışmayan aracımı tabiri caizse vurdurarak yeniden çalıştırdım. Kısa bir müddet sonra tekrar stop etti. Bu durum defalarca olmasına karşın aracı direk olarak benzine aldım sorunsuz çalışarak seyir haline devam ettim. Ama LPG'ye geçirdiğim zaman aracım stop ediyor. Bunun üzerine yeni tanıştığım daha doğrusu tanıdıklar vasıta ile yönlendirildiğim ustama aracımı götürdüm. Kendiside denedi aynısı oldu. Kesicide bir problem var dedi ve incelemeye başladı ama sorun orda olmadığı anlaşıldı daha sonra Isı Müşüründe bir sorun olabilir dediler onada müşürü devre dışı bırakıp direk olarak bağladılar gene aynı sorun devam etti deponunun olduğu yerde bir kaç işlem yaptılar sensörün olduğu yerleri kontrol ettiler ama oralardan olmadığını söyleyerek en son olarak (ismini yanlış telefuz edebilirim çünkü ilkkez duyduğum bir parça olduğundan) EKÜ'de olabilir dediler bu parçanında kendilerinde olmadığından araştırmamı söylediler. Çünkü sistemim 2004 yılında takılmış olan bir sistem yani ilk sistemlerinizdenmiş. Birde bulabilirsem eğer ISI MÜŞÜRÜ'nüde bir kontrol ettir dediler. (Aracımın üzerindeki takılı parçalar üzerinden okuduğum ismi aynen şöyle BRC SEQUENT 24 yazıyar birde RAIL diye bir yazı var. İşinize yararsa diye yazdım.) Sorunumun acil olduğunu, çünkü aracımda şuanda LPG kullanamadığımı ve çağımızın en pahalı yakıtı olan benzini kullandığımı hatırlatarak konu hakkında bana yardım edip bilgi verebilirseniz sevinirim. Eğerki sorunum yapılabilecek gibiyse ANKARA da başımı ağrıtmayacak yani git gel yaparak orayıda mesken haline getirmeyeceğim bir usta yada servis ismi verirseniz sevinirim. Şimdiden Teşekkür ederim.



  2. #2
    Arkadaşlar yazdığım sorunumu kendi kendime çözdüm.

    Gittiğim ustalar farklı farklı şeyler söylediler. Yok EKU de olabilir yok ISI MÜŞÜRÜ'nde olabilir yok kesici arızalı olabilir yok map arızalı olabilir diyenlerin hepsi bu parçaların değiştirilmesini söyledi pahalı olduklarından ilerki zamanlara atmıştım.

    Ama tesedüfen artık göz aşinalığı olmaya başlıyınca LPG Sisteminin sigortasına bakayım dedim. Sigortası atmıştı. Sigortasını değiştirdim sorun çözüldü. Şu an LPG ile aracım çalışıyor.

    Ama genede ANKARA'da sağlam bir usta bulamadım referans olabileceğiniz usta isimlerini yazarsanız sevinirim.

  3. #3

    Cevap: 1999 model 1,6 FORD FOCUS CHİA marka aractaki lpg arızası hakkında

    www.yaldizlarotogaz.com olarak ankara da 2a bölge baş bayii ve sorunlu araçlar çözüm merkezi olarak herhangi bir sorununuz olduğunda yardım konusunda bize başvurabilirsiniz.

  4. #4

    Cevap: 1999 model 1,6 FORD FOCUS CHİA marka aractaki lpg arızası hakkında

    arkadaslar sorunuma bı cozum bulabılırmıyızz ???

    1999 model ford focus aracım var arabam da bujı kablolarında sorun var benzınde 6 ayda bı bozulu lpg de ıse 2 haftada bır bozuluyo bır cok servıse gıttım ama sorunumu cozemedıler bu sorunumu nasıl coze bılırım bana yardımcı olurmusun ???

  5. #5

    Cevap: 1999 model 1,6 FORD FOCUS CHİA marka aractaki lpg arızası hakkında

    Buji kablosu bu sürelerde bozulmaması gerek.Kablo orjinal olmayabilir.Montaj esnasın da zarar görüyor olabilir bujiler veya ateşleme bobini zarar veriyor olabilir veya başka bir sorun kablo olarak karşınıza çıkıyor olabilir.İyi çalışmalar

  6. #6

    Cevap: 1999 model 1,6 FORD FOCUS CHİA marka aractaki lpg arızası hakkında

    Alıntı speed_foucs Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
    arkadaslar sorunuma bı cozum bulabılırmıyızz ???

    1999 model ford focus aracım var arabam da bujı kablolarında sorun var benzınde 6 ayda bı bozulu lpg de ıse 2 haftada bır bozuluyo bır cok servıse gıttım ama sorunumu cozemedıler bu sorunumu nasıl coze bılırım bana yardımcı olurmusun ???

    Sayın Speed_foucs, sorununuz ile ilgili olarak kendi yaşadığım aynı olayın neticesinde sorununuza ışık tutacaksa deneyiniz. Buji kablolarınız orjinal değil ise bu sorunu yaşarsınız. Tavsiyem orjinalini almanızdır. Çünkü ben öyle yaptım. Bujilerinizde orjinal olması gerekir. Bunların yan sanayileri sorun yaratıyor çünkü çok çabuk bozuluyorlar.

    Bunların hiç birisi değil ise yani buji ve kabloları orjinal ise en son gitmiş olduğum motor ustası "bujilerin eskimesi yıpranması yada bozulması sürücünün kullanıma bağlı" demişti. Süratli kullanıyordum şu hala süratli kullanıyorum ama devirli kullanıyorum. Arabayı devirli kullanmazsanız eğer bujilerde ateşleme zorlandığı için yani ateşleme sıkıştırma yaptığı için bir taraftan muhakkak dışarı çıkmak isteyeceğinden arızalara meydan vermekteymiş. 3 ay öncesine kadar sizin sorunu bende yaşıyordum ama şuanda bir sorun yok. Çünkü devirli kullanıyorum. Ama bu söylediklerim buji ve kabloları orjinal ise. 170 YTL buji ve kablosunu alıp taktırdım. Deneyip burdan cevap yazarsanız sevinirim. Bu yazdıklarımla yardımcı olursam eğer memnun olurum. Kolay gelsin.

+ Konu Cevaplama Paneli

Bu Konu için Etiketler

Yetkileriniz

  • Konu Acma Yetkiniz Yok
  • Cevap Yazma Yetkiniz Yok
  • Eklenti Yükleme Yetkiniz Yok
  • Mesajınızı Değiştirme Yetkiniz Yok