+ Konu Cevaplama Paneli
Toplam 5 adet sonuctan sayfa basi 1 ile 5 arasi kadar sonuc gösteriliyor

Konu: Plastik manifold, tek nokta injeksiyon, LPG'de problem olur mu?

  1. #1

    Plastik manifold, tek nokta injeksiyon, LPG'de problem olur mu?

    Tamirci şöyle bir bakarak plastik manifoldlu tek nokta enjeksiyon motor dedi ama internetten araştırdığım kadarıyla 1997 Chevrolet Tahoe araç 5.7 litre V8 sequential multi-point fuel injection 16 valf motora sahip.

    Bu araca LPG uygulaması SAĞLIKLI olur mu? Araç elektronik kontrol devreli, oksijen sensörlü vs olduğu için motor servis / arıza ışığını yakar mı, garip çalışma - güç kaybı problemleri yaşanır mı?

    Teşekkürler, saygılar, i.
    Forumdan özel mesaj atabilirsiniz, teşekkürler...



  2. #2

    Cevap: Plastik manifold, tek nokta injeksiyon, LPG'de problem olur mu?

    Aracınız ile ilgili data proğramımızda yeterli bilgi yok.Aracınız sıralı enjeksiyon sistemine sahip ise sıralı sistem uygulanacak uyum ve performans sorunu yaşamazsınız.Tavisyemiz giriş sayfasında iletişim bilgilerini bulabileceğiniz size en yakın yetkili bayimize aracınız hakkında müracaat etmeniz.İyi çalışmalar

  3. #3

    Cevap: Plastik manifold, tek nokta injeksiyon, LPG'de problem olur mu?

    1- Plastik manifoldda geri patlama olur mu, en azından son bir yıl içinde bu tür kaç problemle karşılaştınız?

    2- Bu V8 sequential multi point injection motora hangi sistemi tavsiye edersiniz? (Sequent / Sequent Fast / Sequent 24 / Sequent 56 veya hangi?)

    3- Lambda / oksijen sensörü bu tavsiye ettiğiniz sisteme / kite dahil mi, ayrıca mı taktırmak gerekir, araçtaki mevcut sensörler kullanılabilir mi?

    4- Elektronik kataloğunuzda "2 Channel emulator" ve "4 channel disconnectorwith harness" gördüm. Bunlar da kite dahil mi, bu V8 motor için tavsiye eder misiniz?

    Teşekkürler, saygılar...

  4. #4

    Cevap: Plastik manifold, tek nokta injeksiyon, LPG'de problem olur mu?

    Daha öncede belirttiğimiz gibi aracınız ile ilgili data proğramımız da yeterli bilgiye ulaşamıyoruz o yüzden size kesin cevaplar yazamıyoruz.Yetkili bayilerimizin aracınızı görmesini tavsiye ediyoruz.İyi çalışmalar

  5. #5

    Cevap: Plastik manifold, tek nokta injeksiyon, LPG'de problem olur mu?

    Alıntı y.k. Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
    1- Plastik manifoldda geri patlama olur mu, en azından son bir yıl içinde bu tür kaç problemle karşılaştınız?

    2- Bu V8 sequential multi point injection motora hangi sistemi tavsiye edersiniz? (Sequent / Sequent Fast / Sequent 24 / Sequent 56 veya hangi?)

    3- Lambda / oksijen sensörü bu tavsiye ettiğiniz sisteme / kite dahil mi, ayrıca mı taktırmak gerekir, araçtaki mevcut sensörler kullanılabilir mi?

    4- Elektronik kataloğunuzda "2 Channel emulator" ve "4 channel disconnectorwith harness" gördüm. Bunlar da kite dahil mi, bu V8 motor için tavsiye eder misiniz?

    Teşekkürler, saygılar...
    1-Sıralı sistemlerde patlama (Back fire) olmaz bu konuda rahat olun.
    2-Bu araca sequent 56 (PLUG & DRIVE) uygulanacak
    3-Aracınızdaki tüm mevcut sensörler aynen kalıyor ilave sensör uygulanmıyor.
    4-Sıralı sisteme ait ürünler değildir. Sıralı sistemin ecusu bu işi kendisi yapar.
    V-8 Motora tabiiki tavsiye ederiz hatta LPG olmazsa olmaz diyebiliriz.
    Büyük motorlarda tasarrufunuz yaklaşık % 45 - 50 cıvarında olur.

    Bu arada bursa bayiimiz tomurcuk otoda aynısı var aracınızın, Kendilerindende bilgi alabilirsiniz yakıt tüketimi hakkında.

+ Konu Cevaplama Paneli

Bu Konu için Etiketler

Yetkileriniz

  • Konu Acma Yetkiniz Yok
  • Cevap Yazma Yetkiniz Yok
  • Eklenti Yükleme Yetkiniz Yok
  • Mesajınızı Değiştirme Yetkiniz Yok