+ Konu Cevaplama Paneli
Toplam 2 adet sonuctan sayfa basi 1 ile 2 arasi kadar sonuc gösteriliyor

Konu: Rail

  1. #1
    Rail sisteminin ve enjektorlerin nasil calistigini anlatabilirmisiniz. 




  2. #2

    SEQUENT sistemlerini klasik donusum sistemlerinden ayiran en onemli parcalari; Benzinli araclarda kullanilan ECU benzeri bir kontrol unitesi, LPG buharlastirici/Regulator, Gaz Enjektorleri, Enjektorlerin siralandigi bir kollektor ve ozel kablo gruplaridir. 
    Gaz Elektronik Kontrol unitesi (ECU), her  enjektorun puskurtme zamanini her bir silindir icin buyuk bir hassasiyetle tek tek hesaplamakta ve ihtiyac duyulan gaz miktarinin diger enjektorlerden bagimsiz olarak emme subapinin acik oldugu bir sirada silindirlere puskurtulmesini saglamaktadir.

    Gunumuzde modern diesel araclarda da kullanilan ve COMMON RAIL olarak adlandirilan, uzerinde enjektorlerin siralandigi kollektorun beslenmesi Buharlastirici/ Regulator tarafindan yapilmaktadir.

    GAZ ENJEKTORLERI:
    Alttan beslemeli tiptir. Gaz railden enjektorun icine alinir ve bir solenoid valf tarafindan kumanda edilen gaz yolu acilarak yakit manifolda puskurtulur.
    Enjektor -35 °C ile +120 °C arasinda calisabilecek sekilde tasarlanmistir. Mavi renkli enjektorler normal tipi, portakal renkliler maksimum tipi temsil etmektedir.

    ENJEKTOR RAIL I:

    Enjektorleri tasiyan parcadir. Bir taraftan Filitreden gelen gaz giris rekoru olup, ust tarafinda enjektorlerin siralandigi yuvalar bulunmaktadir. Gaz basinci ve isi sensoru derail uzerinde bulunmaktadir . Rail emme manifolduna mumkun oldugunca yakin baglanmalidir ve egzostan uzak olmalidir.


+ Konu Cevaplama Paneli

Bu Konu için Etiketler

Yetkileriniz

  • Konu Acma Yetkiniz Yok
  • Cevap Yazma Yetkiniz Yok
  • Eklenti Yükleme Yetkiniz Yok
  • Mesajınızı Değiştirme Yetkiniz Yok