+ Konu Cevaplama Paneli
Toplam 3 adet sonuctan sayfa basi 1 ile 3 arasi kadar sonuc gösteriliyor

Konu: SOĞUK MOTORDA ÇALIŞMA SORUNU O.M.V.L.LÜTFEN YARDIM

  1. #1

    SOĞUK MOTORDA ÇALIŞMA SORUNU O.M.V.L.LÜTFEN YARDIM

    Sayın Kadir bey,Sayın Editörüm,site yöneticim selamlar,Ben Ankara da yaşamaktayım.
    2000 model Renault Megane 1 RTE 1.6 16 valf aracıma yaklaşık 8 ay önce O.M.V.L.otogaz takdırtım.İlk zamanlar hiç sorun yaşamadım.Ancak 1 aydır aracım hareket halinde iken stop etmeye rölantide dalgalanmaya bazen stop edecek gibi 500 lere kadar devir düşmeye bazende gaza basmadıgım halde basıyormuş gibi 3000 lere devir çıkmaya başladı.Bu sorunlar ile birlikte motor soguk iken 1-2-3 hatta 4ncü marşta zor çalışmaya başladı ve zor çalıştıgı zaman ekzosdan resmen çig bnzin kokusu ve beyaz bir duman çıkartıp öyle çalıştı.( Aracımın ilk sahibiyim ve 9 yıldır Yaz kış Hep tek marşta çalıştı.)ve çalıştıktan sonra aracım gaza basmama ragmen tepki vermemeye hatta vites değiştirdiğimde yerinden bile kalkmamaya başladı.Reno servise gittim.Aracımda hiç bir sorun gözükmedi cihaz hiç arıza kodu vermedi.Motor ısısı yüksek iken bu sorunlarım olmaması rölanti valfinden olabileceği söylendi ve rölanti valfini değiştirdim.(450 tl).Bujiler değişti hava filtresi değişti,Bobinler değişti.Sorunum yine düzelmedi.Daha sonra nette araştırmaya başladım ve sizin sitenizde forumlarınızda aynı sorunları yaşayan bir çok insan olduğunu ve bu insanlara yardım ettiğinizi sevinçle gördüm.Lütfen bana da yardımcı olun. Teşekkür eder Saygılar sunarım



  2. #2

    Cevap: SOĞUK MOTORDA ÇALIŞMA SORUNU O.M.V.L.LÜTFEN YARDIM

    Aracınızın;
    1-Lpg kalibirasyonu iyi yapılmamış olabilir.
    2-Özellikle boğaz kelebeği ile emme subopları arasındaki bölümden hava alıyor olabilir.
    3-Lpg kalibirasyonunda benzin değerleri yakalanmamış ise SFT değerlerinin bozuk olmasından dolayı LFT değerleri bozulmuştur ki araç özellikle soğuk motorda LFT değerlerine göre çalışır.
    4-SFT ve LFT değerlerinin düzelmesi ve sorunun kaynağının belirlenmesi için öncelikle aracınızı 2-3 gün 200-300 km benzinde kullanmanızı ve sorunların durumunu kontrol etmenizi şayet düzelme olur ise öncelikle sorunu lpg ayarlarında ve lpg tesisatında aramanızı tavsiye ederiz.
    İlginize teşekkür ederiz.

  3. #3

    Cevap: SOĞUK MOTORDA ÇALIŞMA SORUNU O.M.V.L.LÜTFEN YARDIM

    İlginize ve alakanıza gerçekten çok teşekkür ederim.Benim aracımda O.M.V.L.olmasına ragmen etrafımdaki insanlar sıralı sistem taktırmak istediklerinde ben onlara BRC öneriyorum.Tek sebeb işte sizin sunduğunuz teknik destek,ilgi ve alaka hatta bunu farklı bir firmanın ürününü kullanan için bile yapıyorsunuz sonsuz teşekkürler,Allah razı olsun sizden ve bütün çalışanlarınızdan.

+ Konu Cevaplama Paneli

Bu Konu için Etiketler

Yetkileriniz

  • Konu Acma Yetkiniz Yok
  • Cevap Yazma Yetkiniz Yok
  • Eklenti Yükleme Yetkiniz Yok
  • Mesajınızı Değiştirme Yetkiniz Yok