+ Konu Cevaplama Paneli
Toplam 4 adet sonuctan sayfa basi 1 ile 4 arasi kadar sonuc gösteriliyor

Konu: 3 tırnaklı buji hakkında yardım..........

  1. #1

    3 tırnaklı buji hakkında yardım..........

    iyi akşamlar. aracım hyundai accent era 1,4 select otm. aracımda lpgde zaman zaman stop etme sorunu vardı. brc servisine gittiğimde bunun ya bujilerden ya da enjektörlerden kaynaklı olabileceğini söylediler. bu gün bujilerimi değişip 3 tırnaklı bosch marka bujileri taktılar.(bu arada eski bujiler tek tırnaklıydı.) bu bujilerin aracıma herhangi bir zararı olabilir mi? ya da bu bujilerin özellikleri nelerdir? performansa ve yakıta etkileri nelerdir? bilgilendirirseniz çok sevinirim. şimdiden teşekkürler.
    iyi çalışmalar........
    iyi akşamlar.........



  2. #2

    Cevap: 3 tırnaklı buji hakkında yardım..........

    Aracınızda üretici firmanın önerdiği bujileri kullanmanızı tavsiye ederiz veya Buji üreticisi firmaların web sitelerini ziyaret edebilir aracınızın ruhsatında yazan motor numarısnın o marka buji için verdiği seri numaralı bujileri kataloğundan seçebilirsiniz.Uygun olamayan bujiler yakıt,performans gibi durumları etkiler. Piyasada tek tırnaklı buji yerine 2 veya 3 tırnaklı buji takma gibi hatalar yapılıyor. Ateşleme voltajı bu durumda üçe bölünüyor. Faydadan çok zararı olur. Fabrikasyon olarak tek tırnak buji öneriliyorsa tek tırnaklı olacak. Çünkü ona göre ateşleme voltajı ve kıvılcımın durumu ayarlanmış. Saygılar.
    http://www.ngk.com.tr/Download.3648.0.html

  3. #3

    Cevap: 3 tırnaklı buji hakkında yardım..........

    Alıntı 2A TEKNİK Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
    Aracınızda üretici firmanın önerdiği bujileri kullanmanızı tavsiye ederiz veya Buji üreticisi firmaların web sitelerini ziyaret edebilir aracınızın ruhsatında yazan motor numarısnın o marka buji için verdiği seri numaralı bujileri kataloğundan seçebilirsiniz.Uygun olamayan bujiler yakıt,performans gibi durumları etkiler. Piyasada tek tırnaklı buji yerine 2 veya 3 tırnaklı buji takma gibi hatalar yapılıyor. Ateşleme voltajı bu durumda üçe bölünüyor. Faydadan çok zararı olur. Fabrikasyon olarak tek tırnak buji öneriliyorsa tek tırnaklı olacak. Çünkü ona göre ateşleme voltajı ve kıvılcımın durumu ayarlanmış. Saygılar.
    http://www.ngk.com.tr/Download.3648.0.html

    Tamamen katılıyorum .benimde bujiler değişti çıkan ilk ngk idi boşh ile değişti üçüncüye kendi steğim için değiştirdim serviste yine boşh takıldı tek tırnaklıydı hepside.motor üreticisi olsam tek yada üç tırnak seçeneği olsa elimde eminim seri üretimde pekte faiyat farkı yoktur bunların motorumun en uygun vede en ekonomik olanını seçerdim.buda bana müşteri kazandırırdı.o yüzden orjinali ne ise onu uygulayın .ben çok arkadaş görüm ağlanan üç tırnaklı taktık fazla yakmaya başladı diye.bilginize.:PDT_95:
    :PDT_95:

  4. #4

    Cevap: 3 tırnaklı buji hakkında yardım..........

    iyi günler 3 tırnak buji fazla yakıt yakmasına sebebp vere bilir bence sizin aracınıza uygun biji taktırın benim tafsiyem bu olur size:OK:

+ Konu Cevaplama Paneli

Bu Konu için Etiketler

Yetkileriniz

  • Konu Acma Yetkiniz Yok
  • Cevap Yazma Yetkiniz Yok
  • Eklenti Yükleme Yetkiniz Yok
  • Mesajınızı Değiştirme Yetkiniz Yok