+ Konu Cevaplama Paneli
Toplam 8 adet sonuctan sayfa basi 1 ile 8 arasi kadar sonuc gösteriliyor

Konu: SLM SIMDIDEN YARDIMINIZ ICIN TESEKKUR EDERIM

  1. #1

    ARKADAŞLAR BENIM ARACIM 1998 MODEL FORD ESCORD CL 1.6 I MOTORUM TEK NOKTA ENJEKSIYONLU CFI MOTOR  HAVA FILITRESINDEN ENJEKSIYON USTUNDEKI DOKUM KAPAK ARASINDAKI HORTUM PLASTIK KAPAKTA ANLAŞILDIGI GIBI DOKUM  BENIM SORUM HANGI SISTEM OTOGAZ DONUŞUM SISTEMI TAKTIRMALIYIM MIKSERMI SIRALI TIP MI.
    SIRALI TIPI YETERINCE OGRENDIM AMA MIKSERI BILMIYORUM MIKSER NEDIR? NEREYE TAKILIYOR KLASIK VE SIRALI TIPTEN NE FARKI VARDIR  




  2. #2


    mikserli demek sizin soylediginiz gibi klasik sistemdir saygilarimla

  3. #3
    Mikserli sistemde motorun hava girisine LPG vermeye yariyan mikser (Karistirici) monte ediliyor. Motorun yarattigi vakumla LPG bu mikserden gecerek emilen havaya karisarak silindirlere gidiyor. Ilk calistirma her zaman benzinle oluyor ve gaz verilerek motor devri set edilen 2000-2500 e getirilince arac otomatik olarak LPG ye geciyor. Arac stop edinceye kadar LPG ile calismaya devam ediyor. Sofor mahalline konulan yakit secici anahtar hep LPG konumunda duruyor. Bir ariza durumunda, zorunlu benzin konumu secilmek suretiyle arac benzinle calistirilabiliyor.


  4. #4
    Her yeni mesaj icin yeni konu acmaniza gerek yok. Forum duzeninin saglamak icin yeni acmis oldugunuz konular daha once acmis oldugunuz yere tarafiizdan tasindi.

    ----------------------------------------------------------
    abi diger iki sorumada vakit ayirabilirsen sevinirim bu arada aracima tup takildiktan sonraki degerleri ne olmalidir
    Rolanti CO= 

    Rolanti HC= 
    Rolanti CO2= 
    Rolanti O2= 
    2800-3100 rpm de CO= 
    Lambda=
    AFR : Air Fuel Ratio (Hava Yakit Orani) 
    -------------------------------------------------------
    gaziantepteki bayiniz cok tatli dilli bir insan yardimci olcak galiba 
    fakat antepte tup taktiran arkadaslarein yorumuna ihtiyacim var 
    kadir bey verdiginiz fiyatlara neler dahil yani fatura ,sizdirmazlik raporu v.b neler var yoksa bunlar icin ayrica ucret odeyecekmiyiz
    ------------------------------------------------------------- 
    Motor gucunde %5 civarinda bir kaybiniz olur, ama bunu normal kullanimda hissetmezsiniz.
    Daha fazla bilgi icin sitemizdeki "Bilgi Bankasi" bolumunu ziyaret edebilirsiniz.
    Iyi gunler.
    KADIR ORUCU - MAKINA MUHENDISI - 2A MUHENDISLIK A.S. - BRC TURKIYE
    -------------------------------------------------------------------------------------------------------------
    ford escort cl 1.6 i cfi motor tek nokta enjeksiyon aracima lpg donusumu yapildiktan sonra motor degerleri ne olmalidir. ayrica yapilan donusum motorun verimini ve gucunu ne kadar degistirir.
    ---------------------------------------------------------------
    verdiginiz cevaptan anladigim kadari ile benim aracima mikserli tip takilacak dogru degilmi ?ford escort cl 1.6 i tek nokta enjeksiyon cfi motor
    mikserin calisma prensibini gayet iyi anladim cok tesekkurler

    ------------------------------------------------------------------------------------------------------

  5. #5
    kadir bey diger sorularimada cevap bekliyorum 

  6. #6
    Bayimiz size Trafik Tescili icin gerekli tum evraklari verecektir. Bu evraklar icin sizden herhangi bir ekstra ucret alinmayacaktir. Aracin trafik tescili icin yapacaginiz masraflar size aittir. Bu masraflarin ne kadar olacagi konusunda bayimiz size gerekli bilgiyi verecektir.
    Iyi gunler.

  7. #7
    peki abi aracima donusum yapildiktan sonraki analiz degerleri ne olmalidir

  8. #8
    Limitler dahilinde Benzine yakin olacak.

+ Konu Cevaplama Paneli

Bu Konu için Etiketler

Yetkileriniz

  • Konu Acma Yetkiniz Yok
  • Cevap Yazma Yetkiniz Yok
  • Eklenti Yükleme Yetkiniz Yok
  • Mesajınızı Değiştirme Yetkiniz Yok