+ Konu Cevaplama Paneli
Toplam 6 adet sonuctan sayfa basi 1 ile 6 arasi kadar sonuc gösteriliyor

Konu: buji değiştirme hakkında

  1. #1

    buji değiştirme hakkında

    Ben yaklaşık 1 yıl önce 97 model opel astra aracıma mocan otogazda lpg taktırmıştım.Bana bujileri değiştirince gel ayar yapalım demişlerdi. Ben geçen hafta bujileri değiştirdim. Ama hiçbir şikayetim yok araba gayet normal,eskisi gibi çalışıyor yinede ayar yaptırmalımıyım...
    Saygılarımla....



  2. #2

    Cevap: buji değiştirme hakkında

    Kontrol ettirmenizde fayda var.
    Zaten 10.000 km de periyodik bakım gerekiyor.
    İyi günler.

    KAYBETMEK YOK

  3. #3

    Cevap: buji değiştirme hakkında

    Fakat bana 20.000 km de gel filtreyi değiştirelim dediler sadece. 10.000 de gel bakım yapalım demediler...

  4. #4

    Cevap: buji değiştirme hakkında

    geçen hafta arabamdaki güç kaybından dolayı iki arkadaş simava gittik ikimiznde sorunu aynı idi bakılan ilk yer filtreler oldu ve berbat bi şekilde dolmuş filtreler her iki aracında. değiştikten sonra benim sorunum çözüldü ama benimle giden focus da patlama sorunu baya uğraştırdı. sonunda bujiler kapatılarak onunda sorunu çözüld.
    usta tek tırnaklı bujilerin lpg de daha iyi olduğun söyledi.benim aracım seat ve üç tırnaklı buji kullandığından tırnak aralığını daraltma şansımız yok gibi.
    biraz araştırdım ngk ve bosch lpg için özel buji geliştirmiş daha uzun ömürlü ve daha iyi ateşleme gibi bircok özelliği var aşağıdaki linkten inceleyip görüşlerinizi bekliyorum.
    acaba aracıma tek tırnaklı buji taksam bana artısı yada eksisi ne olur. tecrübeli arkadaşların bilgilerin bekliyoruz saygılarım keyifli kazasız sürüşler.
    http://www.ngk.com.tr/index.php?id=4671

  5. #5

    Cevap: buji değiştirme hakkında

    BU BUJİLER HAKKINDA BİLGİ VERECEK KİMSE YOKMU 2 A BÜNYESİNDE.....??

  6. #6

    Cevap: buji değiştirme hakkında

    LPG' nin oktan sayısı ve dolayısıyla tutuşma sıcaklığı daha yüksektir. Bu nedenle benzine göre daha fazla ateşleme voltajına ihtiyaç vardır. Çözüm tırnak aralığını daraltmak veya tırnak sayısı az buji kullanmaktır.
    NGK üretimi daha az ateşleme voltajı isteyen LASERLINE bujiler tavsiye edilmektedir.
    İyi günler.

    TÜRKİYE' DE OTOMOBİL FİRMALARININ TERCİHİ


+ Konu Cevaplama Paneli

Bu Konu için Etiketler

Yetkileriniz

  • Konu Acma Yetkiniz Yok
  • Cevap Yazma Yetkiniz Yok
  • Eklenti Yükleme Yetkiniz Yok
  • Mesajınızı Değiştirme Yetkiniz Yok