+ Konu Cevaplama Paneli
Sayfa 1 Toplam 2 Sayfadan
1 2 SonuncuSonuncu
Toplam 11 adet sonuctan sayfa basi 1 ile 10 arasi kadar sonuc gösteriliyor

Konu: w214 ve lpg uyumu

  1. #1

    w214 ve lpg uyumu

    1990 200E kullanıcısıyım. üç yıl önce satın aldığım araçta voltran marka lpg sistemi takılmış, aracımın ateşleme bobinleri ve diğer ünitesi değiştikten sonra lpg li çalışma konumuda iken devir takılmaları yaşamaya başladım. benzinli konumda iken devir normalde ve hiç takılma olmuyor ama lpg ayarlarıve kontrolleri bir çok lpg ustası tarafından yapılmasına rağmen devir takılmalarından kurtulamadım. W124 kasalarda lpg uyumun çok olmadığı ve hep devir problemleri çıkardığı söylendi. acaba bu doğrumudur ve aracın daha düzenli ve devir takılması olmadan çalışması için ne tip lpg kiti takılmalı? bilgi verirseniz çok sevinirim.



  2. #2

    Cevap: w214 ve lpg uyumu

    Alıntı marmaraemre Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
    1990 200E kullanıcısıyım. üç yıl önce satın aldığım araçta voltran marka lpg sistemi takılmış, aracımın ateşleme bobinleri ve diğer ünitesi değiştikten sonra lpg li çalışma konumuda iken devir takılmaları yaşamaya başladım. benzinli konumda iken devir normalde ve hiç takılma olmuyor ama lpg ayarlarıve kontrolleri bir çok lpg ustası tarafından yapılmasına rağmen devir takılmalarından kurtulamadım. W124 kasalarda lpg uyumun çok olmadığı ve hep devir problemleri çıkardığı söylendi. acaba bu doğrumudur ve aracın daha düzenli ve devir takılması olmadan çalışması için ne tip lpg kiti takılmalı? bilgi verirseniz çok sevinirim.
    BU MOTORLARDA RÖLANTİ AYARLIYICISI SORUNU VE PATLATMA SORUNU YAŞANMAKTADIR.RÖLANTİ AYARLIYICISI KONTROL EDİLMELİ.SORUN ONDA DEĞİL İSE BUHARLAŞTIRICIDAN(REGÜLATÖR) DEVİR AYARLARI YAPILMALI.GENELDE BRC AT 90 BUHARLAŞTIRICISI BU MOTORLARDA ÇOK VERİMLİ ÇALIŞMAKTADIR.TAVSİYE EDERİM.

    BİR DE PATLATMA SORUNU YAŞANMAKTADIR Kİ BİZ ONA DA BİR ÇÖZÜM ÜRETTİK.BY-PASS SUBABI KULLANARAK PATLATMA SONRASI ÇIKAN HORTUMUN ÇIKMASINI ENGELLEMEKTEYİZ.

    TABİ BUNLARIN HEPSİNİN OLMASI İÇİN İLK ÖNCE MOTOR VERİLERİNİ ÖLÇEREK GÖRMELİYİZ.ÖZELLİKLE KOMPRESYON VERİSİ ÇOK ÖNEMLİDİR.

    SAYGILARIMLA...GÜRSEL USTA...

    BRC
    SIFIR ARAÇLARDA OTOMOBİL FİRMALARININ TERCİHİ
    2A

  3. #3

    Cevap: w214 ve lpg uyumu

    Gürsel ustam merhaba
    Benimde w124 230E aracım var 3 yıl önce yaldızlar otogazda BRC marka normal sistem LPG taktırdım genel anlamda çok memnunum bu ana kadar patlama v.s hiç olmadı ancak bu rolanti ayarlayıcıdan dolayı LPG de motor ısınınca stop etmeler oluyor bir müddet rolanti ayarlayıcının fişini çekip kullandım fakat bu seferde sabah çalışmada sıkıntı oluyor bende tekrar fişini taktım bunun bir formülü yokmudur yardımlarınızı bekliyorum
    Mercedes 230E
    Transporter 2.5 TDI

  4. #4

    Cevap: w214 ve lpg uyumu

    Alıntı erkam uslukilic Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
    Gürsel ustam merhaba
    Benimde w124 230E aracım var 3 yıl önce yaldızlar otogazda BRC marka normal sistem LPG taktırdım genel anlamda çok memnunum bu ana kadar patlama v.s hiç olmadı ancak bu rolanti ayarlayıcıdan dolayı LPG de motor ısınınca stop etmeler oluyor bir müddet rolanti ayarlayıcının fişini çekip kullandım fakat bu seferde sabah çalışmada sıkıntı oluyor bende tekrar fişini taktım bunun bir formülü yokmudur yardımlarınızı bekliyorum
    FİŞİNİ ÇEKEREK RÖLANTİ DÜZELİYOR İSE MUTLAKA RÖLANTİ AYARLIYICISINI TEMİZLEMEK VEYA DEĞİŞTİRMEK GEREKİYOR.UZUN SÜRE LPG İLE ÇALIŞAN RÖLANTİ AYARLIYICISI, ZAMANLA ÇALIŞAN PİSTONU KURUMLA KAPLANIYOR.BENİM ÖNERİM 5000 km ARALIKLARLA SÖKÜLÜP TEMİZLENMESİ VE TABİ HAVA FİLİTRESİNİN DE GENE BU SÜRELERDE TEMİZLENMESİ VEYA DEĞİŞTİRİLMESİ.

    SAYGILARIMLA...

    BRC
    SIFIR ARAÇLARDA OTOMOBİL FİRMALARININ TERCİHİ
    2A

  5. #5

    Cevap: w214 ve lpg uyumu

    Sayin Gursel Usta,

    ben de 124 kasa 200 e kullanicisiyim.Aracimin rolanti motoru daha onceden bozuk oldugu soylenerek cikartilip yerine basit ve benzer bir sistem takildi.Aslinda ben degistirmekten yanaydim ama sordugum kisiler degistirmenin pek bir etkisinin olmayacagini ve degistirsem bile tekrar bozulacagini soylediler.Rolanti ayarlayicisi cikartildiktan sonra aracimin rolantisi gercekten cok iyi fakat negatif acidan yapmis oldugum tespitler sunlardir;

    1-aracimin calismasi zorlasti
    2-aracimin yakiti artti.Ozellikle sehirler arasinda sehir icinden farksiz bir durum soz konusu.Eskiden %20-30 a varan tasarruf olurdu.
    3-Defalarca lpg ayari yaptirmama ragmen bir turlu tam ayarinda olmadigi kanisindayim.Aracimin cekisi lpg de benzine gore cok vasat ve oldukca dikkatli kullanmama ragmen yakiti sehiricinde 230-240 kurus(lpg 1.70 civari iken) civarinda.Yanliz aracim otomatik ve 17 jant lastikler vardir.Bu arada gerekli bakimlari da yapilmistir.

    Sizce yukari da ki iki noktada rolanti ayarlayicisi ile alakalimidir?Aslinda Kayseri'de ki cesitli yerlere gitmektense BRC servisine gitmeyi dusundum fakat aracimda takili olan LPG markasi farkli bir marka oldugu icin uygun olmazmi acaba diye dusundugum icin her defasinda gitmekten vazgectim.

    Yukarida ki konu ile ilgili bilgilerinizi rica ediyorum.

    Saygilar

  6. #6

    Cevap: w214 ve lpg uyumu

    Alıntı leo1612001 Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
    Sayin Gursel Usta,

    ben de 124 kasa 200 e kullanicisiyim.Aracimin rolanti motoru daha onceden bozuk oldugu soylenerek cikartilip yerine basit ve benzer bir sistem takildi.Aslinda ben degistirmekten yanaydim ama sordugum kisiler degistirmenin pek bir etkisinin olmayacagini ve degistirsem bile tekrar bozulacagini soylediler.Rolanti ayarlayicisi cikartildiktan sonra aracimin rolantisi gercekten cok iyi fakat negatif acidan yapmis oldugum tespitler sunlardir;

    1-aracimin calismasi zorlasti
    2-aracimin yakiti artti.Ozellikle sehirler arasinda sehir icinden farksiz bir durum soz konusu.Eskiden %20-30 a varan tasarruf olurdu.
    3-Defalarca lpg ayari yaptirmama ragmen bir turlu tam ayarinda olmadigi kanisindayim.Aracimin cekisi lpg de benzine gore cok vasat ve oldukca dikkatli kullanmama ragmen yakiti sehiricinde 230-240 kurus(lpg 1.70 civari iken) civarinda.Yanliz aracim otomatik ve 17 jant lastikler vardir.Bu arada gerekli bakimlari da yapilmistir.

    Sizce yukari da ki iki noktada rolanti ayarlayicisi ile alakalimidir?Aslinda Kayseri'de ki cesitli yerlere gitmektense BRC servisine gitmeyi dusundum fakat aracimda takili olan LPG markasi farkli bir marka oldugu icin uygun olmazmi acaba diye dusundugum icin her defasinda gitmekten vazgectim.

    Yukarida ki konu ile ilgili bilgilerinizi rica ediyorum.

    Saygilar

    SAYGIDEĞER ARKADAŞIM.
    BU ARAÇLARA ÇOK MONTAJIM OLDU AMA SADECE BRC MARKA SİSTEM TAKTIM.BRC NİN REGÜLATÜRÜ(BUHARLAŞTIRICISI) BU ARAÇLARDA ÇOK İYİ SONUÇ VERMEKTEDİR.

    RÖLANTİ AYARLIYICISINA GELİNCE.BU ARAÇLARIN RÖLANTİ AYARLIYICISI LPG DÖNÜŞÜMÜNDEN SONRA KRONİK BİR RAHATSIZLIK.AMA ONSUZ DA OLMUYOR,ÇÜNKÜ OTOMATİK JİGLEYİ BU PARÇA DÜZENLİYOR.SIK SIK TEMİZLENMESİ GEREKİYOR VEYA YENİSİ ALINMALI.

    BENİM AYRICA TAVSİYEM MOTOR KOMPRESYONUNU ÖLÇTÜRÜN.DÜŞÜK ÇIKARSA HAVA DEBİSİNİ AYARLAYARAK RÖLANTİYİ DAHA İYİ AYARLAYABİLİRSİNİZ.

    DAHA DETAYLI OLMASI İÇİN 0532 212 04 73 NO LU TELEFONDAN ARAYABİLİRSİNİZ.

    SAYGILAR...GÜRSEL USTA...

    BRC
    SIFIR ARAÇLARDA OTOMOBİL FİRMALARININ TERCİHİ
    2A

  7. #7

    Cevap: w214 ve lpg uyumu

    Sayin Gursel Bey,

    Cevabiniz icin cok tesekkur ediorum.Gecenlerde Kayseri'de ki BRC servisine gittim.Ilgilendiler sagolsunlar.Sirali sistem olmayan araclar icin olan bilgsayara baglandi. Sonuc olarak aracin hem benzinde hem de lpg de yakitinin kontrol disi oldugu soylendi.Yani mesela LPG de ayar yapiliyor daha sonra gaz verilip birakildiginda ayar tekrardan bozuluyor.Beyin mi acaba diye sordugumda problemin beyin degil ordek oldugu ve ayarsiz oldugu soylenildi.Ben de aslinda oradan supheleniyordum.Cunku gecen yil calisma probleminden dolayi bir cok defa sokuldu takildi ve ayarini zor yapmislardi tabi ki tam oldumu onu da bilemiyorum.Fakat o gun ordek kontrol edilemedi ilgili ustanin o gun olmayisindan dolayi.Ben onumuzdeki hafta ici yine BRC servisine gidip dediginiz seyler de dahil olmak uzere baktirmak istiyorum sizi de hafta ici arayip rahatsiz edecegim ins.Iyi calismalar diliyorum.

    Saygilar

    Yasin

  8. #8

    Cevap: w214 ve lpg uyumu

    Alıntı gursel Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
    FİŞİNİ ÇEKEREK RÖLANTİ DÜZELİYOR İSE MUTLAKA RÖLANTİ AYARLIYICISINI TEMİZLEMEK VEYA DEĞİŞTİRMEK GEREKİYOR.UZUN SÜRE LPG İLE ÇALIŞAN RÖLANTİ AYARLIYICISI, ZAMANLA ÇALIŞAN PİSTONU KURUMLA KAPLANIYOR.BENİM ÖNERİM 5000 km ARALIKLARLA SÖKÜLÜP TEMİZLENMESİ VE TABİ HAVA FİLİTRESİNİN DE GENE BU SÜRELERDE TEMİZLENMESİ VEYA DEĞİŞTİRİLMESİ.

    SAYGILARIMLA...
    Ustam öncelikle ilgin için çok teşekkür ederim araç benzinle çalışırken rolanti gayet stabil ve düzgün LPG de soğuk motorda düzgün sıkıntı motor ısınınca stop etmeler başgösteriyor
    Mercedes 230E
    Transporter 2.5 TDI

  9. #9

    Cevap: w214 ve lpg uyumu

    Alıntı erkam uslukilic Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
    Ustam öncelikle ilgin için çok teşekkür ederim araç benzinle çalışırken rolanti gayet stabil ve düzgün LPG de soğuk motorda düzgün sıkıntı motor ısınınca stop etmeler başgösteriyor
    HAVA FİLİTRESİNE GİREN HAVA DEBİSİNİ AYARLAYIN VE MUTLAKA 100 KW BRC BUHARLAŞTIRICI KULLANIN.RÖLANTİ İNCE AYARINI DA YAPARAK SORUN GİDERİLİR...

    SAYGILAR GÜRSEL USTA...

    BRC
    SIFIR ARAÇLARDA OTOMOBİL FİRMALARININ TERCİHİ
    2A

  10. #10

    Cevap: w214 ve lpg uyumu

    gürsel ustam regülatörüm brc at90e 100kw tavsiyelerine uyacağım teşekkür ederim
    Mercedes 230E
    Transporter 2.5 TDI

+ Konu Cevaplama Paneli

Bu Konu için Etiketler

Yetkileriniz

  • Konu Acma Yetkiniz Yok
  • Cevap Yazma Yetkiniz Yok
  • Eklenti Yükleme Yetkiniz Yok
  • Mesajınızı Değiştirme Yetkiniz Yok