+ Konu Cevaplama Paneli
Toplam 3 adet sonuctan sayfa basi 1 ile 3 arasi kadar sonuc gösteriliyor

Konu: KEŞKE BRC TAKTIRSAYDIM...

  1. #1

    KEŞKE BRC TAKTIRSAYDIM...

    SLM LAR. ARACIM 2000 MODEL ASTRA G CD.GEÇEN SENE VOLTRAN MARKA SIRALI SİSTEM TAKTIRDIM ,TAKTIRMAZ OLAYDIM.GEL ZAMAN GİT ZAMAN ENJEKTÖRLER(PROMANN) VE ECÜ GARANTİ KAPSAMINDA DEĞİŞTİ. ENJEKTÖRLER 6 OHM LUK KULANILDI. BENİM MERAK ETTİĞİM 3OHM İLE 6 OHM LUK ENJEKTÖRÜN FARKI NEDİR? ECÜ İSE M22 DEDİKLERİ ŞU ANDAKİ ECÜ LERİNİN BİRAZ GELİŞMİŞİ GALİBA. AYARLARINI KENDİM YAPIYORUM. ENJEKTÖR ZAMANLARINI TUTTURDUM. FAKAT SABAHLARI SOĞUK İKEN GAZA GEÇİŞTE STOP EDİYOR. TEKRAR ÇALIŞTIRINCA SORUN YOK. BU SICAKLIĞI 40 YAPMAM GEREKTİĞİNİ ANLADIM. CEVABINIZ İÇİN ŞİMDİDEN TEŞEKKÜR EDERİM...:friendship:



  2. #2

    Cevap: KEŞKE BRC TAKTIRSAYDIM...

    Geçiş sıcaklığını yükseltmeniz faydalı olabilir.

  3. #3

    Cool Cevap: KEŞKE BRC TAKTIRSAYDIM...

    Alıntı ilaysıla Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
    SLM LAR. ARACIM 2000 MODEL ASTRA G CD.GEÇEN SENE VOLTRAN MARKA SIRALI SİSTEM TAKTIRDIM ,TAKTIRMAZ OLAYDIM.GEL ZAMAN GİT ZAMAN ENJEKTÖRLER(PROMANN) VE ECÜ GARANTİ KAPSAMINDA DEĞİŞTİ. ENJEKTÖRLER 6 OHM LUK KULANILDI. BENİM MERAK ETTİĞİM 3OHM İLE 6 OHM LUK ENJEKTÖRÜN FARKI NEDİR? ECÜ İSE M22 DEDİKLERİ ŞU ANDAKİ ECÜ LERİNİN BİRAZ GELİŞMİŞİ GALİBA. AYARLARINI KENDİM YAPIYORUM. ENJEKTÖR ZAMANLARINI TUTTURDUM. FAKAT SABAHLARI SOĞUK İKEN GAZA GEÇİŞTE STOP EDİYOR. TEKRAR ÇALIŞTIRINCA SORUN YOK. BU SICAKLIĞI 40 YAPMAM GEREKTİĞİNİ ANLADIM. CEVABINIZ İÇİN ŞİMDİDEN TEŞEKKÜR EDERİM...:friendship:
    Ah be kardeşim voltran takılırmı arabaya yazık etmişin Benim dayıoğlu voltran yüzünden vectrasını sattı hergün tüpçüdeydi

+ Konu Cevaplama Paneli

Bu Konu için Etiketler

Yetkileriniz

  • Konu Acma Yetkiniz Yok
  • Cevap Yazma Yetkiniz Yok
  • Eklenti Yükleme Yetkiniz Yok
  • Mesajınızı Değiştirme Yetkiniz Yok