+ Konu Cevaplama Paneli
Toplam 3 adet sonuctan sayfa basi 1 ile 3 arasi kadar sonuc gösteriliyor

Konu: devir saati

  1. #1

    devir saati

    Sayın yetkili
    aslında bir problem değil ama yine de size sormak isterim.Yaklaşık 1 hafta önce 2009 toyota corolla aracıma my-07 taktırdım.Ve şu an bir problem gözükmüyor.Yalnızca aracımla giderken ışıklarda yavaşlamak için debriyaja bastığımda devir ssati öne 0 a doğru iniyor sonra tekrar düzeliyor.stop etme falan yok.acaba bir hava dengesizliği olabilir mi?Bursa dışından size yazıyorum.Ve daha taktırdığım servise sormadım.siszin fikirlerinizi almak istyorum.Teşekkürler..İyi çalışmalar...



  2. #2

    Cevap: devir saati

    İlgili araçların rolanti devirleri çok düşük ayni hareketin daha azını benzinde de yapıyordur.Bir miktar rolantinin düşmesi normal fakat sıfıra kadar düşmemesi gerek yetkili bayiye durumu iletiniz ayarlar ve boğaz kelebeği temizliği ile durumu biraz daha düzeltilebilir.

  3. #3

    Cevap: devir saati

    Alıntı erenim Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
    Sayın yetkili
    aslında bir problem değil ama yine de size sormak isterim.Yaklaşık 1 hafta önce 2009 toyota corolla aracıma my-07 taktırdım.Ve şu an bir problem gözükmüyor.Yalnızca aracımla giderken ışıklarda yavaşlamak için debriyaja bastığımda devir ssati öne 0 a doğru iniyor sonra tekrar düzeliyor.stop etme falan yok.acaba bir hava dengesizliği olabilir mi?Bursa dışından size yazıyorum.Ve daha taktırdığım servise sormadım.siszin fikirlerinizi almak istyorum.Teşekkürler..İyi çalışmalar...
    Merhaba,

    Sizin bahsetmiş olduğunuz rolanti düşüşü dibe kadar inip kalmasının bir çok sebebi vardır.

    Vitesten boşa atıp frene bastıgınızda rolanti(devir saati) asagı düsüyor ise %80 benzindede yapıyordur. Fakat Gazda oldugu kadar arabayı titretmez.

    Çünkü benzin gaza gore daha hızlı yanabilen bir maddedir. Örnek : Gaz 90-93 oktandır Benzin ise 98 Oktandır ve katı / likit dir.

    Buna gore kontrol etmeniz gerek bir kaç nokta var.

    1- Buji
    2 -Buji Kablosu
    3- Hava Filitresi
    4- Motor Kelebegi Temizlenmesi
    5 -Oksijen sensörleriniz,
    vede sonrasında İyi bir Yol Haritası Çizerek gaz ayarınızı bire bir ayarlamanız.....

    Benim size tavsiyem ise fabrikasyon bujiler tek tırnak veya cift tırnak cıkıyor.... Bujiyi degistirecek iseniz.. Normal tek Tırnak veya cift tırnak diye tabir edilen fabrikasyon bujii Takmayınız... PERFORMANS bujileri var. Bu bujilerin ucu ( V )şeklindedir. PLATİN buji olarak geciyor. Digerlerinden biraz pahalıdır. Ucu ince oldugundan ateşlemeyi daha hızlı yapar. Kesinlikle Tavsiye Ederim...

    Bunları Yaptınız Fakat sorununuz halen çozülmedi ise Benim fikrim; üzülerek soylüyorum :-( kesinlikle Motor Kelebeginizde ufakta olsa bir boşluk var.. Bu olasılık %90 cunku benzinde bunu tespit edemezsiniz... Şayet bu sizi cok rahatsiz ediyor ise bunu degistirdiğinizde sorununuz ortadan kalkacaktır... 2009 Model Araçlarda cok azda olsa rastlanan bir durum... Biraz Maliyetli bir sorun...Fakat Garantiden Degistirte Biliyorsanız Kesinlikle Bunu değiştirtmeniz. BENZİNDE UFACICIKTA ASAGI BİR SALINIM VAR İSE KESİNLİKLE DEGİŞİM İSTEYİN.

    İyi Çalışmalar Dilerim,

+ Konu Cevaplama Paneli

Bu Konu için Etiketler

Yetkileriniz

  • Konu Acma Yetkiniz Yok
  • Cevap Yazma Yetkiniz Yok
  • Eklenti Yükleme Yetkiniz Yok
  • Mesajınızı Değiştirme Yetkiniz Yok