+ Konu Cevaplama Paneli
Sayfa 1 Toplam 2 Sayfadan
1 2 SonuncuSonuncu
Toplam 12 adet sonuctan sayfa basi 1 ile 10 arasi kadar sonuc gösteriliyor

Konu: otomatik jigleli Şahin nasıl çalıştırılır

  1. #1

    otomatik jigleli Şahin nasıl çalıştırılır

    merhabalar ....Öcelikle soruma verilecek cevaplar için şimdiden teşekürler..1990 model şahin arabam var.geçenlerde karbüratörünü tam bir ayardan geçirdim.otomatik jigle tertibatı hiç çalışmıyordu.ustam çok güzel bir şekilde ayarladı soguk motor ısınınca devreden çıkıyor..yanlız sabhaları nasıl çalıştıracam bunu tam olarak bilmiyorum...çünkü önceden jigle yoktu gazı pompalayarak çalıştırıyordum zordu ama şimi gazı pompalatsam 3 den fazla yani boguluyor...yani soguk motoru nasıl çalıştırmalıyım..



  2. #2

    Cevap: otomatik jigleli Şahin nasıl çalıştırılır

    Otomatik jikle özellikle soğuklarda aracın direkt lpg çalışmasını zorlaştırabilir.Çünkü emme subopları ile gaz mikseri arası otomatik jikle vasıtası ile kapalı kalır.Jikleyi manuel yaptırabilirsiniz ve yarım çekerek kontağı açıp 1-2 sn bekleyip kapatıp tekrar 1-2 sn beklemeden sonra maraşa basarak çalıştırabilirsiniz.Fakat hiçbir aracın direkt lpg'de çalıştırılmasını tavsiye etmiyoruz.

  3. #3

    Cevap: otomatik jigleli Şahin nasıl çalıştırılır

    Sayın yönetici cevabınız için çok teşekür ederim.az önce sbenzinde dediginiz gibi aracım çalıştı ama daha 3 gün oldu beyni degiştirdim...tam anlamadım aracım lpg de rolantide bazen tekler gibi oluyor yani 1sn çalışma bozuluyor fazla sürmüyo ...aracımın beyni degişti daha yeni..benzinde ise saat gbi çalışıyor...ustan haftaya gel dedi ama ben şimdiden gidip lpg yi iyice ayarlatmalımıyım...avans ayarıda yapıldı sizce lpg de daha önce olmayan ufak bir teklemeyi neden yapıyor cevaplarsanız sevinirim saygılar

  4. #4

    Cevap: otomatik jigleli Şahin nasıl çalıştırılır

    Ayar kontrol edilmeli beklemenize gerek yok.Fakat tekleme olayı daha geniş kapsamlı ustanın görmesi faydalı olur.Saygılar

  5. #5

    Cevap: otomatik jigleli Şahin nasıl çalıştırılır

    Alıntı 2A TEKNİK Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
    Ayar kontrol edilmeli beklemenize gerek yok.Fakat tekleme olayı daha geniş kapsamlı ustanın görmesi faydalı olur.Saygılar
    bana verdiginiz cevaplar için teşekür ederim ...kısaca söyleyim beyin degiştirirken trigeride degiştirdim..buji ve kabloları ..avas ayarından olsa benzindede yapar degilmi..ben soguk oldugu için aracın lpg de tekledigini daha dogrusu düzensiz çalıştıgını tahmin ediyorum..çünkü aracım 50 derecenin üstüne çıkınca normale dönüyor...araç 1990 şahin gerçekten çok teşekür ederim saygılar...)

  6. #6

    Cevap: otomatik jigleli Şahin nasıl çalıştırılır

    Alıntı 2A TEKNİK Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
    Ayar kontrol edilmeli beklemenize gerek yok.Fakat tekleme olayı daha geniş kapsamlı ustanın görmesi faydalı olur.Saygılar
    efendim birde aracım lpg de çekişten düştü gibi gözüküyor eskiden böye degildi..usta lpg yi kıstım daha az yakar dedi bu yanlış degil mi..sizce...

  7. #7

    Cevap: otomatik jigleli Şahin nasıl çalıştırılır

    Düşük yada yüksek ayar fark etmez aracın fazla yakmasınına yol açar .

  8. #8

    Cevap: otomatik jigleli Şahin nasıl çalıştırılır

    Alıntı 2A TEKNİK Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
    Düşük yada yüksek ayar fark etmez aracın fazla yakmasınına yol açar .
    Anladım efendim...aracın sogutma devresi eksik isede regükatör ısısı verimli olmay ve tam bir gaz yanması oluşmaz degilmi....

  9. #9

    Cevap: otomatik jigleli Şahin nasıl çalıştırılır

    Soğutma devresinde termostadınız açık kalıyor ise regülatör yeterli ısıya çıkmaz ve tam buharlaşma olmaz araç çok yakar.Rampa aşağı giderken veya kaloriferi açtığınız zaman ısı göstregeniz her zaman gösterdiği değerden aşağı doğru düşüyor ise termostatadınız açık kalıyor demektir veya soğuk motoru çalıştırdığınız zaman ilk anda motor gövdesi ile radyotör ayni anda ısınmaya başlıyor ise yine açık kalıyor demektir.

  10. #10

    Cevap: otomatik jigleli Şahin nasıl çalıştırılır

    Alıntı 2A TEKNİK Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
    Soğutma devresinde termostadınız açık kalıyor ise regülatör yeterli ısıya çıkmaz ve tam buharlaşma olmaz araç çok yakar.Rampa aşağı giderken veya kaloriferi açtığınız zaman ısı göstregeniz her zaman gösterdiği değerden aşağı doğru düşüyor ise termostatadınız açık kalıyor demektir veya soğuk motoru çalıştırdığınız zaman ilk anda motor gövdesi ile radyotör ayni anda ısınmaya başlıyor ise yine açık kalıyor demektir.
    çok teşekür ederim efendim vermiş oldugunuz bilgiler için.....:OK:

+ Konu Cevaplama Paneli

Bu Konu için Etiketler

Yetkileriniz

  • Konu Acma Yetkiniz Yok
  • Cevap Yazma Yetkiniz Yok
  • Eklenti Yükleme Yetkiniz Yok
  • Mesajınızı Değiştirme Yetkiniz Yok