+ Konu Cevaplama Paneli
Toplam 4 adet sonuctan sayfa basi 1 ile 4 arasi kadar sonuc gösteriliyor

Konu: ECU NUN ISINMASI NORMALMI.?

  1. #1
    Motor bolumunde tum ekipmanlar standartlara gore 120 derece sicakliga dayanacak sekilde tasarlanmistir. Ancak bu sicakliklarin uzeri ECU icin mahzurludur. Tabii ki elektronik parcalari isidan en az etkilenecek, sicak bolgelerden uzak yerlere koymak en dogrusudur.
    Siz isindigindan bahsetmissiniz ama ne kadar isindigi onemli. 50-60 derece normal calisma sicakligi. Bu sicakliktaki parcaya siz elleyemezsiniz.
    Aracinizi iyi gunlerde kullanin.



  2. #2
                IKI GUN OLDUM BRC TAKTIRALI..SIRALI SISTEMIN NASIL OLDUGUNU MERAK EDEN IŞYERIMDEKI ARKADAŞLARA KONU MANKENI OLDU ARABAM VE SISTEM.CUNKI ILK BENIM ARABAMDA VAR SIRALI SISTEM.BUGUN ECU NUN ISINMIŞ OLDUGUNU FARKETTIM BU NORMALMI.BANA GORE ISINMAMASI GEREK DIYE  DUŞUNUYORUM.ACABA NEDEN ISINDI SORUSUNA FARKLI CEVAPLAR VE FARKLI YORUMLAR YAPTIK MANTIKLI YORUMUMUZDA MOTOR ISISNDAN KAYNAKLANDIGI YONUNDE IDI.BU ISINMA ECUYA ZARAR VERIRMI.
           IKI GUNDE YAKLAŞIK 400 KM YOL YAPTIM ŞU ANA KADAR IYI GORUNUYOR BIN KM YI DOLDURUNCA YENIDEN AYARLARI KONTROL EDILECEK DEDI USTA.PERFORMANS IYI YAKIT TAM ANLAMI ILE OLCUM OLDUGUNU SANMIYORUM AMA SIMAV AFYON ARASI KATETTIGIM YOLDAN SONRA TANKTA IKI IŞIK YANIYORDU ISTASYONA GIRINCE 210 KM DE 31 YTL ILE DOLDU DEPO.GAZ LT FIATI 1,51 YTL.YOLUN GENELINI  120 KM HIZLA VE KLIMA ACIK OLARAK  KULLANDIM 
            ARABAM SEAT GORDOBA 1,6 SIGNO.  BU ARADA SIMAVDAKI OZEL RENO SERVISINE EKREM USTAYA VE BULENT USTAYA VE TUM CALIŞANLARA SONSUZ TEŞEKKURLER.ILGI USTALIK VE EN ONEMLISI INSANLIK ON NUMARA.
            ECUNUN ISINMASI ILE ILGILI AYDINLATACAK YETKILILERE VE UZMAN ARKADAŞLARA TEŞEKKURLER.
                 

    Duzenleyen - ventolin Tarih: 25/08/2006 00:13:01

    Düzenleyen - ventolin Tarih: 25/08/2006 00:22:20

  3. #3
    Yakit olcumlerinizi bir kac depo daha gaz tukettikten sonra yapin. Ayrica gaz aldiginiz istasyona dikkat edin.
    Klima acik seyahat, aynen benzinde oldugu gibi yakit tuketiminin artmasina neden olur.

  4. #4
                 SAYIN K.ORUCU;
         ILGI VE ALAKANIZA TEŞEKKURLER.CUMA SABAHI ESKIŞEHIR SONRA BOLU SEYAHATIMDAN EDINDIGIM ILK IZLENIMLERIMI SIZE AKTARMAK ISTEDIM.ARABAM BENZINDEN PEK FARK YOKMUŞMU GIBI IDI.SOLLAMALARDA OLSUN RAMPA CIKIŞLARINDA OLSUN GAYET IYI FAKAT IYI OLMAYAN BANA GORE YAKITTAN ETTIGIM TASARRUF.
         BUDA IKINCI AYARDAN SONRA DUZELIR DUŞUNCESI ILE SIZINLE PAYLAŞMAK ISTEDIM KM 14 YKR YAKTI.BENZINDE KM DE 18 YKR YAKAN BI ARABA TASARRUF %25 CIVARI GORUNUYOR.(TABI BU OLCUMU LPG GOSTERGE IŞIGI YANIP SONMEYE BAŞLADIKCA ALDIGIM GAZ MIKTARI ILE OLCULEN SONUCLARDIR.) SANIRIM BU DURUM BIR HAFTADAHA BOYLE DEVAM EDECEK CUNKI AFYONDA OTURUYORUM VE SIMAVDA MONTAJ YAPTIRDIM AYAR ICIN DE SIMAVA GITMEM GEREKIYOR.
         ECUNUN ISINMASI SIZIN BAHSETTIGINIZ KADAR DEGIL.OYLE OLMUŞ OLSA ELLEME IMKANIMIZ OLMAZ.
         KLIMAYI ACIP SEYAHAT ETMEK YAKITA NE KADAR BI KULFET GETIRIR.BU KONUDA FARKLI YORUMLAR OKUDUM AMA SIZIN VERECEGINIZ CEVAP BANA DAHA TATMINKAR OLACAKTIR.
           TEŞEKKURLER

+ Konu Cevaplama Paneli

Bu Konu için Etiketler

Yetkileriniz

  • Konu Acma Yetkiniz Yok
  • Cevap Yazma Yetkiniz Yok
  • Eklenti Yükleme Yetkiniz Yok
  • Mesajınızı Değiştirme Yetkiniz Yok