+ Konu Cevaplama Paneli
Toplam 2 adet sonuctan sayfa basi 1 ile 2 arasi kadar sonuc gösteriliyor

Konu: 91 RENAULT 21 MANAGER 1700 ATIKER ile MOTORCULAR ARASINDA KALDIM

  1. #1

    91 RENAULT 21 MANAGER 1700 ATIKER ile MOTORCULAR ARASINDA KALDIM

    Aracımdaki LANDI-RENZO sistemim 10 yılı geçtiği için yaklaşık 6 ay kadar önce ATIKER sistem ile komple yeniledim.
    Aracım Renault 21 1700 manager. Aracımın yakıt tüketimini bir türlü düşüremedim. Motoru neredeyse komple yeniden elden geçirdik, karbüratör sisteminde ekstra hava alabilecek her nokta emniyete alındı,sistem vakum hortumları da dahil hepsi gözden geçirildi,buji ve kabloları değişti.
    Temelde 2 problemim var.
    1- aracım emsallerine göre fazla yakıyor. Sürekli olarak depomu fullerim ve hep aynı yerden gaz alırım ve şehir içiesinde kullanırım. Aracımın tüketimi şu an 1 litre gaz ile 6.3 km .
    Lpg ayarlarım bilgisayarda harika gözüküyor.
    2- Aracımın hava girişini açık bırakırsam arabam 2. viteste düşük devirde kendini toparlayamıyor.
    Hava girişini yarım kapatırsam aracın düşük devirlerdeki davranışı harika oluyor.
    AMA
    her iki durumdada yakıt tüketimi değişmiyor.
    Ayarları değişik koşullarda değiştirerek 1 lt ile 6 ile 6.8 km arası değer elde edebildik ama ortalama 6.4 km.

    ATIKER "bende sıkıntı yok bu böyle" diyor.
    Motorcu "abi motorun saat gibi çalışıyor" diyor.
    Ne yapacağımı şaşırdım.
    Yardım lütfen.



  2. #2

    Cevap: 91 RENAULT 21 MANAGER 1700 ATIKER ile MOTORCULAR ARASINDA KALDIM

    ARKADAŞIM KEŞKE ATİKER YERİNE BRC TAKTIRSAYDYN...HİÇ SORUNUN OLMAZDI..SAIGILAR...

+ Konu Cevaplama Paneli

Bu Konu için Etiketler

Yetkileriniz

  • Konu Acma Yetkiniz Yok
  • Cevap Yazma Yetkiniz Yok
  • Eklenti Yükleme Yetkiniz Yok
  • Mesajınızı Değiştirme Yetkiniz Yok