+ Konu Cevaplama Paneli
Toplam 5 adet sonuctan sayfa basi 1 ile 5 arasi kadar sonuc gösteriliyor

Konu: BRC REGLATÖR

  1. #1

    BRC REGLATÖR

    Sayın Teknik Yetkili;

    Aracımda karbratörlü sistem brc takılı.
    Sizden Ricam BRC üzerinde bulunan ayar vidaları ne işe yarıyor bunları kısaca açıklamanız mümkünmü bu vidaları kapatıp açmak ne gşbş değişiklik yapar bulundugum yerden en yakın tamirci 100 km güvenlük nedeni ilede herzaman gidemiyoruz vereceginiz bilgiler ışıgında kendim gaz ayarını yapacagım yardımlarınız için şimdiden teşekkr ederim



  2. #2

    Cevap: BRC REGLATÖR



    1-Rolanti ayarı
    2-Regülatör debi ayarı (aracınız 100 hp den düşük ise bir kaç tur sıkabilirsiniz)
    3-BRC fabrikada test için kullanılır.
    4-Her 10 bin km de bir regülatörde biriken kostik maddenin boşaltılması için kullanılır.
    Regülatörden miksere giden hortum üzerinde bulunan ayar vidasını yarıdan biraz fazla açınız.
    Aracınızın benzinde rolantisini kontrol ediniz düşük ise karbüratör üzerinden normal çalışması gerekenden 100 d/d daha yükseğe ayarlayınız.Aracınızı lpg'ye alınız 1 nolu kısımdan aracınızın rolatide en rahat çalıştığı duruma getiriniz.Tekrar boru üzerinde bulunan ayar vidasını yarıdan biraz fazla sıkınız yolda aracınız ile 2 vites 1500 devir civarında giderken birden tam gaz yapınız aracınız yığılmadan düzgün bir şekilde hızlanıyor ise ayar bitmiş demektir düzgün hızlanmıyor ise ayar vidasını bir tur açınız ayni testi yapınız düzgün hızlanma elde edinceye kadar birer tur açarak devam ediniz.Düzgün hızlanmayı yakalayınca bir tur daha açınız ayar bitmiştir.

  3. #3

    Cevap: BRC REGLATÖR

    hayatımda gördüğüm dün düzgün teknik ekipsizin teşekkürler

  4. #4

    Cevap: BRC REGLATÖR

    Alıntı 2A TEKNİK Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster


    1-Rolanti ayarı
    2-Regülatör debi ayarı (aracınız 100 hp den düşük ise bir kaç tur sıkabilirsiniz)
    3-BRC fabrikada test için kullanılır.
    4-Her 10 bin km de bir regülatörde biriken kostik maddenin boşaltılması için kullanılır.
    Regülatörden miksere giden hortum üzerinde bulunan ayar vidasını yarıdan biraz fazla açınız.
    Aracınızın benzinde rolantisini kontrol ediniz düşük ise karbüratör üzerinden normal çalışması gerekenden 100 d/d daha yükseğe ayarlayınız.Aracınızı lpg'ye alınız 1 nolu kısımdan aracınızın rolatide en rahat çalıştığı duruma getiriniz.Tekrar boru üzerinde bulunan ayar vidasını yarıdan biraz fazla sıkınız yolda aracınız ile 2 vites 1500 devir civarında giderken birden tam gaz yapınız aracınız yığılmadan düzgün bir şekilde hızlanıyor ise ayar bitmiş demektir düzgün hızlanmıyor ise ayar vidasını bir tur açınız ayni testi yapınız düzgün hızlanma elde edinceye kadar birer tur açarak devam ediniz.Düzgün hızlanmayı yakalayınca bir tur daha açınız ayar bitmiştir.
    1- (Tekrar boru üzerinde bulunan ayar vidası) 2 numaralı debi ayarımı yoksa miksere giden boru üzeindeki vanadanmı bahsediyorsunuz.
    2- aracım 100 hp 2 numaralı debi ayarını tam açıp ondan sonra yarısına kadar sıkmammı gerekiyor.
    3-dğzgün hızlanmayı yakaladıktan sonra bir tur daha açmakmı gerekiyor.
    4- bu dediklerinizi anladıgım kadarı ile yaptım. rolantisini ayarladım. Yalnız aracımın rolantisi 6000- 7000 devirde aracım hiç istop etmiyor gayet sessiz çalışıyor bunu yükseltmem gerekirmi düşük rolanti yakıt sarfiyatı yaparmı.
    5- rolanti basınç ayar vidasını tam açtım sonra yarısına kadar sıktım.
    6- miksere giden borudan gaz ayarını yaptım.

    araçta lpg kokmaya başladı acaba havamı az geliyor yoksa lpgmi fazla geliyor olabilir. birde
    hızlı giderken olmuyor ama düşük viteste yavaş giderken ayagımı gazdan çekince araba yıgılıyor vuruntu yapıyor gibi oluyor bu iki sorunu nasıl çözebilirim acaba hangi ayarı açıp kapatmam lazım yardımlarınız için şimdiden çok teşekkür ederim

  5. #5

    Cevap: BRC REGLATÖR

    1-Evet boru üzerindeki.
    2-100 hp'lik araç için herhangi bir müdahale yapmanıza gerek yok.
    3-Evet miksere giden boru üzerinden.
    4-Benzindeki rolanti devirinden 100 d/d daha fazla yapabilirsiniz çok düşük deviri önermiyoruz.
    5-Önce benzinde rolantisini ayarlayın sonra regülatör üzerinden lpg rolantiyi ayarlayınız,miksere giden boru üzerimnden rolanti ayarı yapmayınız.
    6-Doğru
    Zengin karışımdan dolay veya ateşleme sistemide bir sorundan dolayı koku olabilir.
    Aracınız yüksek devirlerde ayağınızı gazdan çektiniz zaman sert Cut-Off'a giriyor sanırız kötü nayar veya karbüratör sisteminden olabilir fakat bu konuda benzindeki konforu yakalamanız zor.Bilginize saygılar

+ Konu Cevaplama Paneli

Bu Konu için Etiketler

Yetkileriniz

  • Konu Acma Yetkiniz Yok
  • Cevap Yazma Yetkiniz Yok
  • Eklenti Yükleme Yetkiniz Yok
  • Mesajınızı Değiştirme Yetkiniz Yok