+ Konu Cevaplama Paneli
Toplam 2 adet sonuctan sayfa basi 1 ile 2 arasi kadar sonuc gösteriliyor

Konu: Marea Performansı ve bir kaç problem

  1. #1

    Marea Performansı ve bir kaç problem

    Bir türlü çözüme ulaştırılamayan ve yığınla paramı yiyen problemlerden artık kurtulmak istiyorum. Lütfen tecrübesi olan arkadaşlar yardımcı olabiliseler sevinirim.

    1- Araç park halinde iken Koktağı çevirdiğimde yada seyir halindeyken fanlar kendi kendine çalışıyor
    ( klima, havalandırma tamamen kapalıyken ) kendi kendine duruyor. İçeri kömür yanığı kokusu gibi
    koku geliyor, insanın boğazını yakıyor.

    2- Araçta performans problemi var ve deli gibi yakıt harcıyor
    ( tabiri caiz ise araç gitmiyor hafif yokuşta aracı kamyonet bile geçebiliyor ve işin daha kötü
    yanı arabada sadece ben varım, dolu olsa hadi neyse diyeceğim ama değil )

    3- Devir saati çoğu zaman 800 de ancak bazen 1300 lere kadar çıkıyor sonra tekrar 800 lere iniyor.

    4- Araç boşta iken 5000 6000 devirlere gelecek kadar gaza basıyorsunuz.. ancak devir çok uzun
    zaman da geri rolanti devrine düşüyor. Motor belki 10 saniye sonra normal çalışma devrine geliyor.
    Tabiki bu da aşırı benzin tüketimine sebep oluyor.

    Tabiri caiz ise arabadan soğumaya başlıyorum, ocağıma incir ağacı dikecek yakında...
    bunların çözümü nasıl olur, yada bana hakiki tecrübeli bir usta önerisinde de bulunabilir.

    saygılar.
    ismail karayaka



  2. #2

    Cevap: Marea Performansı ve bir kaç problem

    2. madde de belirttiğiniz durum benzinde de var ise 2. madde de dahil yazdığınız bütün durumlar bu araçların kronik sorunudur.Tavsiyemiz aracınızı Fiat yetkili servislerinde kontrol ettirmeniz.
    1-Koku kalorifer motorunun sıkışmasından veya açma kapama anahtarı arkasındaki elektronik kartdan veya yine kalorifer motoru yanında bulunan otomatik kontrol ünitesinden gelebilir.Kendi kendine çalışma durumları da elektronik kartdan veya otomatik kontrol ünitesinden kaynaklanabilir.
    2-Aracınızın sentesi kaymış veya gaz kelebeği potansiyometresi arızalı olabilir.
    3-4-Rolanti düzenleme motoru kirlenmiş veya bozulmuş.
    Fiat yetkili servisleri ilgili durumlar için önce akü kutup başından itibaren şasi bağlantılarını sonrada rolanti motoru şasi bağlantısını kontrol etmektedir.Bilginize saygılar

+ Konu Cevaplama Paneli

Yetkileriniz

  • Konu Acma Yetkiniz Yok
  • Cevap Yazma Yetkiniz Yok
  • Eklenti Yükleme Yetkiniz Yok
  • Mesajınızı Değiştirme Yetkiniz Yok