+ Konu Cevaplama Paneli
Sayfa 1 Toplam 2 Sayfadan
1 2 SonuncuSonuncu
Toplam 11 adet sonuctan sayfa basi 1 ile 10 arasi kadar sonuc gösteriliyor

Konu: Lutfen yetkili kisiler cevap yazsin

  1. #1
    Sayin yetkili aracim 1992 Model Opel Vectra 2.0 I 275.000 kmde.Benzinde de sorunsuz calismakta.Aracim enjeksiyonlu.Sizlerden ogrenmek istedigim birkac sorum olacak.
    1-Aracimda mikserli tip lpg sistemi var.Aracima sirali tip brc taktirmayi dusunuyorum fakat aracimda lpg sitemi bulundugu icin fiyatlar yine aynimi olacak.ornek lpg tanki aracimda var.neler degisecek neler degismeyecek.Bununla ilgili bilgi almak istiyorum.Kisacasi yine masrafim aynimi olacak?
    2-Aracimda lpg yi 100km de sehir ici 17lt. uzun yolda 10 lt yakiyorum.Sirali tip yaparsak sistemi ne kadar fark eder?
    Yardimlariniz icin simdiden tesekkur ederim.Bir sorum daha vardi,dun aksam aklimdaydi ama unuttum.Artik onuda aklima gelince yazarim.



  2. #2
    diger sorumda aklima geldi simdi.
    bi arkadasim kartal marka aracina gaz analiz cihazi ile gaz ayari yaptirdik fakat bir muddet sonra aracinin daha fazla lpg tukettigini soyledi(ayarla ilgili olarak).km de 0,380 ykr yaktigini soyledi ve daha sonra kendisinin gaz regulatoru uzerinde ayar yaparak gazi daha az tukettigini km de 0,250 ykr seviyelerine dusurdugunu soyledi.bu mumkunmudur?
    son olarak  aracin az lpg tuketerek cekisini dusurmek yada fazla lpg yakmasini saglayarak cekisin yukselmesi soz konusu olabilirmi?

  3. #3
    yetkili biri cevap yazsin demissin ben yetkili degilim ama yinede cevaplandirmak istiyorum aracinizdaki mevcut sistem tamamiyle sokulmesi daha uygun zira sirali sistemin parcalarinin hemen hemen hepsi elektronik

  4. #4
    Mikserli sistemlerde ayarlarin 4 gaz analiz cihazinda yapilmasi lazim. 4 az analiz cihazinda yapilan ayarlardan sonra performans sorunu yasaniyorsa arizayi baska yerlerde aranak lazim. Bununla ilgili frumda daha once acilmis konuyu incelemenizi tavsiye ederiz.
    Opel araciniz enjeksiyonlu demissiniz ama enjeksiyon tipi onemli. Motor kodunu bildirirseniz yardimci oluruz. 
    Takilan kitin ve tankin cinsi, ECE R 67.01 standartinda olup olmadigi onemli. Ayrica takilan aksamlarin bizim servislerimizde bulunan ve TSÊ den onayli aksam listesinde yeralmasi sart. Bayilerimizin aksam listesinde olmayan bir markayi sizin aracinizda kullanmalari mumkun degil.
    Iyi gunler.

  5. #5

    sayin admin aracimin motor kodu 20NE cok noktadan puskurtmeli enjeksiyon sistemi var. Aracimin 2.0 motor.


  6. #6
    Aracinizin Elektronik Kontrol Unitesi Motronic M1.5 ise yakit besleme sistemi 2+2 Semi sequential sisteme sahip. Dolayisiyla SEQUENT-24 takilmasi gerekir.
    Elektronik Kontrol Unitesi Motronic ML4.1 ise,yakit besleme sistemi full grup dedigimiz, enjektorlerin ayni anda puskurtuldugu sistem olmaktadir. Bu durumda araciniza mikserli sistem olur.
    ECU ML4.1 ise mikserli sistem dogru secim. Ayarlarinizi hassas bir sekilde yaptirip, bujilerin tirnak araliklarini dajha kucuk secerek kullanmaya devam edeceksiniz. Bir sikinti olmaz.
    Iyi gunler.

  7. #7

    YETKILI ARKADAŞLAR MERHABA BEN 97 MODEL 150-180.000 KM ARASINDA BIR DUZ VITES BMW 5.20I ALMAK ISTIYORUM FAKAT ALIR ALMAZ LPG TAKTIRMAK GIBI BIR DURUMUM SOZ KONUSU VE BU KONUDA HIC BIR FIKRIM YOK VE KAFAMDA COK SORU IŞARETI VAR, LUTFEN SORULARIMA CEVAP VERIRSENIZ SEVINIRIM...

    1- ALACAGIM ARACA HANGI SISTEM LPG SECIMI DOGRU OLUR
    2- DIYELIM KI SIZE ARABAYI GETIRDIM VE FARZI MISAL ATEŞLEME SISTEMI KOTU CIKTI (BUJI KABLO VS.) BUNA DIREK SIZ MUDAHALE EDIYORMUSUNUZ?
    3- LPG SISTEMINDEN IDEAL PERFORMANS ALMAK ICIN MOTOR KM SI COK ONEMLIMI?
    4- BU BANA NE KADARA MAL OLACAK VE TAKTIRDIKTAN SONRA HERHANGI GIBI PERIDYOTIK BAKIM ICIN SIZE TEKRAR GELECEKMIYIM?
    5- TAKTIRDIKTAN SONRA % SEL OLARAK VERILERE DAYANARAK NE KADAR EKONOMI SAGLIYCAM?
    6- LPG SISTEMININ MOTORUN PERFORMASINI DUŞURDUGU SOYLENIYOR BU DOGRUMU DOGRUYSA NE KADAR DUŞUYOR?
    7- LPG SISTEMININ ALACAGIM ARABADA (+) LARI VE (-)LERI NE OLACAK BUNU BANA DURUSTCE YAZARMISINIZ?

    KISACA ARKADAŞLAR ILK DEFA BIR BMW SAHIBI OLACAGIM ARTIK DUNYA PARA VERIP ABUK SABUK ARABALARA BINMEK ISTEMIYORUM BEN AZ YAKAN PRESTIJI OLAN VE UZUN OMURLU EKONOMI YAPABILECEGIM BIR ARABA ISTIYORUM.. LUTFEN BANA YARDIMCI OLUN... ŞIMDIDEN TŞK LER...


  8. #8

    sayin admin.aracimin elektronik kontrol unitesi motronic m1.5 dir.fakat lpg sistemi 6 yil once takildigi icin(ki o zaman bildigim kadariyla sirali sistem yoktu) mikserli sistem takilmis.simdi ben daha guvenli ve daha sorunsuz oldugunu dusundugum sirali tip takmak istersem yakitimda ne gibi degisiklik olacak.su anda sehir ici 17 lt lpg uzun yolda 10lt hatta 9ltye kadar dusuyor.(sanirim sehirici deger biraz fazla ama is yerimle evim arasi 3 km. dolayisiyla sabah evden cikip ise gidene kadar motor isinmiyor aksamlarida motor isinmadan evde oldugum icin soguk motor fazla yakit yakmama sebep oluyor.)yinede fikir ve tecrubelerinizi dinlemek isterim.Sirali tip takarsam yakitim ne kadar degisecektir?yardimlariniz ve cevaplariniz icin tesekkur ederim.

    Aracinizin Elektronik Kontrol Unitesi Motronic M1.5 ise yakit besleme sistemi 2+2 Semi sequential sisteme sahip. Dolayisiyla SEQUENT-24 takilmasi gerekir.
    Elektronik Kontrol Unitesi Motronic ML4.1 ise,yakit besleme sistemi full grup dedigimiz, enjektorlerin ayni anda puskurtuldugu sistem olmaktadir. Bu durumda araciniza mikserli sistem olur.
    ECU ML4.1 ise mikserli sistem dogru secim. Ayarlarinizi hassas bir sekilde yaptirip, bujilerin tirnak araliklarini dajha kucuk secerek kullanmaya devam edeceksiniz. Bir sikinti olmaz.
    Iyi gunler.

  9. #9
    6 yildir kullandiginiz bir sistemi degistirmek pek mantikli olmaz. Sadece regulatoru komple degistirip duzgun bir ayarla devam edin. 

  10. #10
    regulatoru neden degistirmem gerekiyor bunu anlayamadim?

+ Konu Cevaplama Paneli

Bu Konu için Etiketler

Yetkileriniz

  • Konu Acma Yetkiniz Yok
  • Cevap Yazma Yetkiniz Yok
  • Eklenti Yükleme Yetkiniz Yok
  • Mesajınızı Değiştirme Yetkiniz Yok