+ Konu Cevaplama Paneli
Sayfa 1 Toplam 38 Sayfadan
1 2 3 11 ... SonuncuSonuncu
Toplam 376 adet sonuctan sayfa basi 1 ile 10 arasi kadar sonuc gösteriliyor

Konu: BAYILERI DEGERLENDIRIN, NOTUNUZU VERIN..!

  1. #1
    arkadaslar gelin 2A muhendisligin bayilerine 1 den 10 kadar not verin notunuzu verirken servis yetkililerin bilgisine, size olan yardimlarina ,msteriye davranislarina gosterdikleri guleryuze,anlayyilarina ,sordugunuz sorulara verdikleri cevaplara kisacasi onlardan beklediginiz her seyi dusunun ve mumkun oldugunca tarafsiz olun . Unutmayinki verdiginiz notlar bizim gurubumuza katilacak yada katilmayi dusunen insanlara yol gosterecektir.
    Benim notum 2A Muhendislik Gaziantep servisi gazikent otogaza ben gazikent otogazla telefonda gorustum. notlarym simdilik
    ilgi: 9
    yardim: 10
    tatlidil :10



  2. #2
    sayýn mocan bence siz bu ukonuyu dar kalýpta ve taraflý olarak duþunuyorsun.burda 2 amac var 
    1. bayilerin muþterilerinin kendisi hakkýndaki duþuncelerini oðrenerek varsa hatalarýný duzeltmesini saðlamak hatalarý yoksa hizmet kalitesini nasýl daha cok arttýrabilirim diye duþunmelerine yardýmcý olmak
    2- 2 a muhendisliðin bayilerinin hatalarýný yada doðrularýný daha net olarak deðerlendirip bayilerine gerekli uyarý veya taktirlerini rahatca bildirmek icin bir ortam hazýrlamak.
    ayrýca muþteri icinde  bu oylama daha iyi neden dersen bu iþi en iyi þekilde yapan muþterisine her konuda yardým yapan tatlý dilli anlayýþlý ve yardýmcý olamayý bir ilke olarak edinen servislerin hizmetlerinden yararlanmak onlarýnda en buyuk hakký.
    bence bu iþi en iyi yapan servisin hakkýný herzaman vermeliyizki servis personeli bu iþi daha gonulden daha icten yapmak icin kendine gerekli moral motivasyonu bulsun
    not: bu tur ithalatcý veya buyuk firmalar icin muþterilerin servisleri hakkýndaki duþunceleri cok onemlidir. firmalar muþterilerini telefonlarýndann arayýp ulaþarak servisle ilgili dilek, þikayet,ve taktirlerini soruyorlar(ornek arcelik,beko,bosch v.b.)

  3. #3
    bakýn hangi þehirde kactane uye servis olmasý onemli deðil. isters bin tane olsun
    onemli olan hangisinin en iyi hizmeti vermesi. ben gaziantep ýslahiyede oturuyorum bana kahramanmaraþ hemzaman hem mesafe olarak daha yakýnolmasýna ayrýca 2 adet 2a servisi olmasýna raðmen ben antepteki servise gidiyorum. sizce neden sayýn mocan cunku maraþtaki servislerin keyfi uygulamalarý vardý. bu durumuda kadir beye ilettim kadir beyde ilgilenecekle sozunu aldým. iþte bu  ornek not verme durumunu acýklýyor bence

  4. #4
    Afyon Anfi OTO Yolunuz duþerse sakýn ama sakýn uðramayýn. Ýlgi alaka 0(Sýfýr) Arabamý mahvettiler. Sonra adamýn yuzunu gorene aþk olsun. Manifolt uzerinde iki tane delik acmýþlar ama yinede yapdýklarý sistem berbat. Kablolarý acmýþlar bantlama zahmetine bile girmemiþler. Aracýmýn 15 dakikalýk iþi var diye aldýlar tam 3 saat ailemle birlikte sanayide beklettiler. Sorunlar hala devam ediyorum. Tatile cýktým her 200 km de bir Lambda sensoru arýza veriyor. Arac 2. viteste giderken tekliyor. Birinci vitesde bazen stop ediyor. Arac icinde sabahlarý az da olsa gaz kokusu geliyor. Her uðradýðým ilde BRC servisi vardýr diye dua ediyorum. Yoldaki servislerde tabiki baðlantýyý kendileri yapmadýklarý icin uzun boylu ilgilenmek istemiyorlar. Þu an Niðde deyim yarýn burdaki servise gidecem Yine Sensor arýza verdi Arac cekiþden duþtu. Bir sonraki dureðým mersin inþallah oaraya ulaþýrým.

  5. #5
    arkadaþlar sadece okumayýn lutfen notta verin goreceksiniz sizin iþinize yaramasa bile bir lpg taktýrmayý duþunen ve bu siteye girip bilgi almak isteyen bir arkadaþýmýza yarayacaktýr

  6. #6
    Ýzmirde oturup aracýna LPG donuþumu yapmak isteyenler icin,
    ozellikle Bornova civarýnda oturan veya montaj icin Bornovaya gelebilirim diyenler...

    BRC donuþumumu yapan Bornova Power Otogazý ve Selim ve de Ozenc Ustalarýmý,
    sýcak sohbetlerini, 4x4 luk iþciliklerini, kendi araclarýna montaj yapýyormuþ gibi titiz calýþmalarýný ve guzel caylarýný

    Size tavsiye ederim. Piþman olmayacak arabanýza doya doya binmenin keyfini cýkaracaksýnýz.

    Teþekkurler Power Otogaz....

  7. #7
    arkadaþlar durmnayýn notunuzu verin ustanýzdan memnunsanýz onu yuceltin deðilseniz yerin dibine sokun

  8. #8
    Bence her hata yeni bir tecrubedir. Onemli olan o hatadan gerekli dersleri cýkarmak. Eðitim surekli bir þey. Eðer usta bir hata yaptýysa, bunu kendini geliþtirmesi, servis ve hizmetlerini iyileþtirmesi icin bir fýrsat olarak gormesini saðlamak gerekiyor. Boylece diðer muþterilere katkýmýz , faydamýz olur.
    iyi gunler.

  9. #9
    kadir abi kesinlikle katýlýyorum
     sen ne diyorsun bu servislerinize not verme iþine 
    en cok memnun olunan servisine ne yapmak isterdin

  10. #10
    yýlýn servisi  

    vb baþka bi odul veya plaket neden olmasýn de mi...???

+ Konu Cevaplama Paneli

Bu Konu için Etiketler

Yetkileriniz

  • Konu Acma Yetkiniz Yok
  • Cevap Yazma Yetkiniz Yok
  • Eklenti Yükleme Yetkiniz Yok
  • Mesajınızı Değiştirme Yetkiniz Yok